News Flash:

Lidia Fecioru, leac pentru cresterea imunitati si scaderea colesterolului: „Prajesti sase catei de usturoi, in propria coaja, pe care…”

7 Ianuarie 2018
443 Vizualizari | 0 Comentarii
usturoi

Bioenergoterapeutul Lidia Fecioru a oferit, la Adevaruri Ascunse, leacul pentru cresterea imunitatii si scaderea colesterolului.

Potrivit acesteia, tot ce trebuie sa faci este sa prajesti sase catei de usturoi, in propria coaja, pe care sa ii mananci apoi in 24 de ore. Usturoiul nu trebuie ars, ci doar prajit in propriul suc. Poate fi mancat in orice moment al zilei, timp de o luna de zile.

Printre beneficiile pe care le aduce se numara: cresterea imunitatii, imbunatatirea calitatii sangelui, scade colesterolul. In afara de medicamente, colesterolul poate fi tinut in frau si cu ajutorul unor alimente si plante. Iata cateva remedii naturiste pentru scaderea acestuia.

Anghinare si rostopasca

O planta care scade colesterolul in exces si se adreseaza si celor care au probleme cu functia biliara esta anghinarea. Insa, trebuie folosita cu moderatie, o jumatate de lingurita la cana pentru o perioada de doua saptamani.

Prunele sunt ideale pentru detoxifierea organismului si sprijina buna functionare a inimii
Cinci alimente care previn infarctul
Rostopasca este buna, de asemenea, si pentru colesterol si ca protectie hepatica, dar nici aceasta planta nu trebui folosita un timp indelungat, ci pentru o perioada de 3-4 saptamani, trei sferturi de lingurita la cana.

Germeni de porumb

Un tratament naturist eficient pentru reducerea colesterolului este uleiul de germeni de porumb, cu conditia ca acesta sa fie utilizat in stare naturala, deoarece prin prajire sau fierbere isi pierde proprietatile curative. In consecinta, il puteti folosi cu succes atat la salate, precum si la mancaruri gatite, dar in acest caz uleiul se va adauga la sfarsit, dupa prepararea lor prin fierbere.

Boabe de mustar

De trei ori pe zi, cu 30 de minute inainte de masa, se inghite cate o lingurita cu boabe de mustar (se gasesc la plafar). Le puneti pe limba si le luati ca pe medicamente, cu apa, fara a le zdrobi. Dupa circa trei saptamani, colesterolul va ajunge la normal, iar dupa circa patru luni se normalizeaza si nivelul lipidelor din sange.

Infuzie de frunze de maslin

,,Cei care sufera de hipertensiune sunt mai anxiosi, iar colesterolul poate aparea din aceasta cauza. Si in acest caz ne adresam cauzei si nu efectului: frunzele de maslin ajuta la scaderea tensiunii arteriale”, recomanda Gabriela Papazian- Urdareanu, medic primar, specialist in fitoterapie, acupunctura si homeopatie, de la Centrul National de Acupunctura.
Se beau, timp de 21 de zile pe luna, trei cani cu infuzie preparata din zece frunze de maslin la o cana cu apa. Infuzia trebuie consumata cu o jumatate de ora inaintea meselor principale.

Tinctura de salata verde

Alegeti salata netratata cu ingrasaminte chimice. Pentru prepararea tincturii aveti nevoie de o jumatate de litru de alcool rafinat de cereale (preferabil de 50 de grade), in care se pun 300-400 g frunze verzi de salata si mijlocii ca marime. Se lasa sapte zile la macerat, scuturandu-se din cand in cand. Se filtreaza si se iau cate 30 de picaturi, de trei ori pe zi, diluate cu ceai de ventrilica sau de patlagina.

Ulei de masline

Numeroase studii au dovedit ca ulieul de masline scade valorile LDL-ului (colesterolul rau) si le creste pe cele ale HDL-ului (colesterolul bun). E suficient sa consumati doua linguri cu ulei de masline pe zi, pentru a scadea nivelul colesterolului, in mod semnificativ, intr-o singura saptamana.

Zeama de lamaie

Cumparati lamai de marimea unui ou maricel. In fiecare zi taiati una in jumatate – o parte o stoarceti intr-un pahar, cealalta o taiati marunt si o puneti la fiert in 250 ml de apa cu o lingurita cu zahar. Se lasa sa fiarba la foc mic pana cand coaja se inmoaie, dupa care se ia, se scurge bine si se combina cu sucul pus in pahar. Continutul se imparte in jumatate. O parte se ia dimineata, cu o jumatate de ora inainte de masa, cealalta se ia cu o jumatate de ora inainte de masa de pranz. Urmati reteta doua-trei luni, apoi mergeti la control.

Seminte de in

Sunt o sursa bogata de Omega 3 si de fibre solubile. Dupa ce sunt date prin rasnita de cafea, amestecati-le cu iaurt si cu cereale la micul dejun. Un studiu realizat recent in Olanda a dovedit ca inul – doua linguri cu seminte pe zi – duce la scaderea colesterolului cu aproximativ 18%! Daca nu doriti sa le rasniti, mestecati-le bine, deoarece, nefaramitate suficient, strabat tubul digestiv fara a-si elibera continutul.

Bautura cu lapte de soia

Varsati o cana cu lapte de soia in bolul mixerului, adaugati doua linguri cu seminte de in inmuiate in prealabil si cateva fructe rosii, proaspete sau congelate. Mixati toate ingredientele. Proteina din soia si semintele de in scad nivelul colesterolului rau si il ridica pe cel bun, in vreme ce fibrele continute in fructele rosii duc la scaderea valorilor colesterolului total.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2452 (s) | 34 queries | Mysql time :0.066755 (s)