News Flash:

Made in China

Producătorul chinez CRRC a adus primul său tren electric în România

26 Aprilie 2024
127 Vizualizari | 0 Comentarii
Sursa foto cugetliber ro


Compania chineză CRRC a adus în România primul său tren electric, acesta fiind modelul care cu câÈ›iva ani în urmă era destinat să fie livrat Autorității de Reformă Feroviară. După ce va primi omologarea conform TSI, acest tren va opera pe rutele BucureÈ™ti - BraÈ™ov - ConstanÈ›a.

„A sosit la ConstanÅ£a prima ramă electrică fabricată în China, care în curând va face mai plăcute călătoriile cu trenul prin România. Conducătorii delegaÅ£iei gigantului constructor chinez de utilaj feroviar CRRC, împreună cu cei ai bucurosului beneficiar român Astra Trans Carpatic au sărbătorit fericitul eveniment la AsociaÅ£ia Română de Prietenie cu China, au vizitat Universitatea – Window of Shanghai ÅŸi au imortalizat, cu zeci de poze, frumoasa întâlnire prietenească”, a declarat prof.univ.dr. Aurel Papari, preÅŸedintele fondator al Universităţii “Andrei Åžaguna”.

Astra Trans Carpatic, operatorul de transport feroviar de călători, a achiziÈ›ionat un tren electric de la compania chineză CRRC Sifang, È™i speră să îl introducă în circulaÈ›ie cât mai curând posibil. Rama, formată din trei vagoane, a ajuns deja în Portul ConstanÈ›a È™i a pornit către BucureÈ™ti, conform informaÈ›iilor de pe Medifax.ro. Următorul pas este obÈ›inerea omologării conform TSI (Specificatiile Tehnice pentru Interoperabilitate), după care trenul va fi pus în circulaÈ›ie.


„Pe o ploaie măruntă întâmpinăm în BucureÅŸti Băneasa spre Gara de Nord prima ramă CRRC Sifang SFEMU care a venit în România, urmând să intre în procesul de autorizare ÅŸi punere în funcÅ£iune în scurt timp. Conform informaÅ£iilor mobilitate.eu, rama este a Astra Trans Carpatic, fiind prima dintr-o flotă ce va creÅŸte constant în următorii ani”, a transmis Trainspotting Romania pe pagina sa de Facebook.

Conform informaÈ›iilor furnizate de producătorul chinez pe internet, viteza maximă de operare a trenului este de 160 km/h. Acesta este un produs reprezentativ, sigur, fiabil È™i confortabil, respectând cele mai recente cerinÈ›e STI referitoare la coliziuni, protecÈ›ia mediului È™i prevenirea incendiilor. Cu boghiuri independente pentru fiecare unitate, trenul beneficiază de întreÈ›inere convenabilă È™i de o rată ridicată de utilizare a spaÈ›iului interior. De asemenea, este echipat cu două sisteme de semnalizare independente, care pot trece automat în funcÈ›ie de semnalul de la sol. Bazat pe tehnologie cu podea joasă, uÈ™ile cu deschidere largă, dispozitivul de compensare a distanÈ›ei platformei È™i rampa mobilă sunt adoptate pentru tren, asigurând un confort sporit pasagerilor.


 

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1203 (s) | 43 queries | Mysql time :0.007447 (s)