News Flash:

Iata de ce trebuie sa respiram pe nari la primele ore ale diminetii!

25 Aprilie 2016
277 Vizualizari | 0 Comentarii
nas infundat
Nasul este un mecanism complex care te poate ajuta la restabilirea dezechilibrelor ce se creaza in creier, pentru a imbunatati somnul, pentru a calma starea emotionala, pentru a stimula gandirea si pentru a calma sistemul nervos. Pentru a face acest lucru, trebuie sa folositi ambele nari in mod eficient. De fapt, aproximativ 85% din oameni respira mai mult pe gura decat pe nas, necunoscand beneficiile respiratiei pe nari



Acest obicei nu este foarte eficient pentru buna functionare a creierului. Ceea ce este si mai fascinant este ca in functie de narea pe care respirati, corpul va raspunde intr-un mod pozitiv sau negativ. Asadar, anumite studii au demonstrat faptul ca atunci cand respiram mai mult cu narea dreapta, emisfera dreapta a creierului este mai activa si vice-versa, atunci cand respirati pe nara stanga. 


Partea dreapta a creierului controleaza activitatea creatoare, in timp ce partea stanga controleaza activitatea logico-verbala. Cercetarile au aratat ca, atunci cand narea stanga a fost obstructionata, partea dreapta a creierului a fost mult mai activa. Subiectii testati s-au descurcat foarte bine la testele de creatie. In mod similar, atunci cand narea dreapta a fost obstructionata, partea stanga a creierului a fost mai activa. Subiecti testati s-au descurcat mult mai bine la testele logico-verbale. 



Astfel, cel mai bine ar fi daca am putea stapani arta respiratiei, reusind sa ne concentram sa respiram pe ambele nari in mod egal, pentru a stimula ambele emisfere ale creierului. 



Stapanirea artei respiratiei este de fapt un pas crucial spre procesul de auto-vindecare si progres. 


Iata mai jos la ce ne va ajuta o respiratie alternativa pe nari in fiecare dimineata: 



1. Ajuta la reducerea stresului si anxietatii. 



Respira alternativ pe nari si te vei elibera de stres, iti vei limpezi mintea, si vei ajunge intr-o stare de relaxare. Acest lucru va duce la stimularea productiei de endorfina, o substanta care lupta impotriva depresiei. 



2. Iti va ajuta creierul sa se oxigeneze mult mai bine, ceea ce te va face sa gandesti mult mai limpede si mai bine 



3. Iti vei curata plamanii 



4. Iti vei oxigena sangele, eiminand posibilitatea aparitiei cancerului, intrucat acesta nu are cum sa se dezvolte intr-un mediu bine oxigenat. 



5. Nu vei mai avea dureri de cap intreaga zi, oricat de grea ar fi ea. 



6. Vei fi mult mai energic pe tot parcursul zilei. 


Oxigenand bine creierul in ambele emisfere, lichidul cefalorahidian al creierului va creste energia corpului. 



7. Nu vei mai avea insomnii 



Acest lucru va activa sistemul nervos parasimpatic, care va calma si va incetini ritmul cardiac. 



8. Iti va echilibra sistemul nervos 



9. Iti va imbunatati digestia si iti va creste pofta de mancare 



10. Nu vei mai avea probleme cardiovasculare 



Executand zilnic exercitiul de respiratie ce urmeaza sa vi-l expun, practic va veti umple plamanii cu oxigen ceea ce va duce la o crestere usoara a temperaturii corpului, acesta fiind principalul pas in cresterea absorbtiei de oxigen. 


Exercitiul se face timp de 6 minute, trebuie sa se faca zilnic, dimineata, iar daca aveti timp suficient, puteti creste treptat la cate minute doriti. (cu cat mai mult cu atat mai bine) 



- Incepeti prin inchiderea narii din partea dreapta, inspirand profund cu narea stanga. 



- Apoi inchideti narea stanga si expirati pe deplin prin nara dreapta. 



- In timp ce narea stanga este inca inchisa, inhalati complet prin narea dreapta. 



- In cele din urma expirati prin narea stanga, narea dreapta ramanand inchisa. 



- Repetati aceasta serie, alternand narile dupa fiecare inhalare. 




nasul mecanism complex creier somnul nari
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1233 (s) | 35 queries | Mysql time :0.036183 (s)