Potrivit unui comunicat al Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime SA, lucrările de montaj al aparatelor de reazem definitive s-au finalizat pe 6 octombrie, "în prezent fiind îndeplinite condiţiile pentru demararea etapei de recepţie la terminarea lucrărilor”.
Tot din 19 octombrie va fi deschis traficului accesul pe la Poarta 10 bis a Portului Constanţa, pe ambele sensuri.
Noul pod care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră, la Agigea, la câteva sute de metri în aval de cel vechi - care face legătura cu DN 39 Constanţa - Mangalia, este cel mai mare pod rutier de tip hobanat construit în România, o investiţie finanţată prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi (POS-T 2007 - 2013) din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului.
Podul are o lungime totală de 360 de metri, o deschidere centrală de 200 metri, iar lăţimea podului este de 17,4 metri, permiţănd circulaţia pe patru benzi.Înălţimea liberă sub tablierul podului în axul Canalului Dunăre - Marea Neagră este de 18,4 metri. Pilonii de pe maluri care susţin tablierul podului prin fascicule de hobane au o înălţime de 66 metri deasupra nivelului mării.
© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1355 (s) | 43 queries | Mysql time :0.005900 (s)
Comentarii (0)