News Flash:

Cat costa sa inchiriezi un spatiu in noul centru de afaceri al Timisoarei

27 Noiembrie 2014
476 Vizualizari | 0 Comentarii
Centrul Incuboxx
Noul Centru IT&C Incuboxx de 4 milioane de euro al Primariei Timisoara, realizat pe bani europeni si inaugurat in primavara, sta in continuare gol, dar reprezentantii municipalitatii au reusit sa elaboreze in sfarsit metodologia de inchiriere a spatiilor din cladirea de pe Circumvalatiunii si sa stabileasca tarifele pentru acestea. Alesii locali vor avea ultimul cuvant de spus, joi, in aceasta privinta.



Centrul Incuboxx al Primariei Timisoara, cladirea albastra cu panouri de policarbonat de pe Calea Circumvalatiunii, a fost construit printr-un proiect pe fonduri europene in valoare de 4 milioane de euro. Vorbim despre o cladire de birouri cu demisol, parter si patru etaje.

Imobilul ar trebui sa ofere gazduire, in conditii avantajoase, unor firme ce activeaza in domeniul IT&C, firme la inceput de drum, in faza de preincubare, incubare sau consolidare. Centrul Incuboxx a fost inaugurat la sfarsitul lunii aprilie si de atunci sta gol...

Reprezentantii municipalitatii au reusit intre timp sa elaboreze metodologia de inchiriere a spatiilor din cladirea Incuboxx, un proiect de hotarare in acest sens urmand sa fie supus spre aprobare, joi, in plenul consiliului local.

De aceasta infrastructura de afaceri vor putea beneficia firme care activeaza in domeniul IT&C: consultanta IT, asistenta tehnica - mentenanta IT, recuperare date, web-design, inregistrare domenii si web hosting (gazduire web), securitate IT, virtualizare, depanare calculatoare, proiectare retele de calculatoare si crearea de programe informatice specializate.

Pentru firmele in perioada de incubare, criteriile de eligibilitate sunt: sediul social al chiriasului va fi unic, fara alte puncte de lucru, locat la Incuboxx, numarul maxim de angajati – 9, se prevede obligativitatea de a mentine numarul de angajati cu care intra in infrastructura si de a mai angaja minim doua persoane in faza de incubare, iar firma trebuie sa detina minim un cod CAEN activ, aferent activitatilor IT. Perioada maxima de incubare este de 3 ani.

La firmele aflate in perioada de consolidare, conditiile sunt similare, diferenta constand in numarul maxim de angajati – 49, se face referire la o cifra de afaceri de cel mult 600.000 de euro/ an si este prevazut un numarul maxim de birouri/firma – 3 birouri. Perioada maxima de consolidare este de 5 ani. Daca cifra de afaceri depaseste 600.000 de euro, perioada de consolidare se va incheia.

S-a stabilit si cum se va face departajarea daca va exista un numar insuficient de birouri raportat la numarul cererilor.

De exemplu, in faza de incubare vor avea prioritate absolventii si profesorii facultatilor de profil, cei cu varsta maxima de 35 de ani care doresc sa infiinteze o firma si care, in baza unui plan de afaceri, dovedesc ca ar avea o afacere viabila, microintreprinderile infiintate cu cel mult 2 ani inainte de data depunerii cererii de intrare in structura de afaceri si firmele care isi asuma ca vor face cele mai multe angajari pe perioada incubarii. Departajarea se va face si in functie de prevederile planului de afaceri si de celelalte documente care trebuie depuse la dosar.

Firmele in perioada de incubare vor putea primi un birou, iar cele in faza de consolidare cel mult trei birouri.

Spatiul destinat pre-incubarii va fi utilizat pentru perioade scurte de timp de catre firmele/ antreprenorii care pregatesc planuri de afaceri pentru a intra in etapa de incubare.

Tarifele pentru Centrul Incuboxx

Tarifele de inchiriere a spatiilor propuse pentru firmele in perioada de incubare sunt de 3,5 euro/ mp2 in anul I, 4 euro/ mp2 in anul II si 5 euro/ mp2 in anul III. Acestea ar urma sa aiba acces gratuit la salile de seminar si conferinte, precum si la spatiul de expozitii.

Pentru firmele in perioada de consolidare, tarifele propuse sunt de: 5 euro/ mp2 – anul I, 6 euro/ mp2 – anul II, 7 euro/ mp2 – anul III, 8 euro/ mp2 – anul IV, 9 euro/ mp2 – anul V. Acestea vor beneficia de o reducere de 50% la inchirierea salilor de seminar, conferinte si expozitii fata de pretul perceput firmelor din exterior. Spatiile nu pot fi subinchiriate sau cedate altora. Tarifele nu includ plata utilitatilor.

Centrul Incuboxx dispune si de mai multe sali de conferinte care vor putea fi inchiriate - o sala de 120 de persoane pentru care se propune un tarif de 600 de lei/ zi, o sala de 70 de persoane – 500 de lei/ zi, o sala de 50 de persoane – 400 de lei/ zi, sali de seminar pentru 30 de persoane – 300 de lei/ zi, un spatiu expozitional – 1.000 de lei/ zi, scrie tion.ro.

La Incuboxx exista spatii si pentru un snack-bar, o sala de fitness, o firma de consultanta juridica si una de contabilitate, acestea urmand sa fie ocupate prin licitatie publica. Toate se vor afla la parter.

La primele doua etaje vor fi gazduite firme in etapa de consolidare - 24 de sali de aproximativ 50 mp, iar la etajele III si IV vor fi gazduite firme aflate in etapa de incubare – 30 de sali de aproximativ 35 mp. Birourile nu sunt mobilate. Suplimentar, la etajul IV a fost prevazuta si o sala destinata serviciilor de preincubare.

primariei timisoara circumvalatiunii centrul incuboxx
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0835 (s) | 24 queries | Mysql time :0.020886 (s)