News Flash:

Primul magazin din regiune al brandului italian de fashion Liu Jo s-a deschis în Iulius Town Timișoara

20 Septembrie 2019
317 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7582 RON (0.0000)
USD: 4.3186 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Timișoara, 19 septembrie 2019: Odată cu inaugurarea Iulius Town Timișoara, pasionații de modă au acces la branduri în premieră pentru regiunea de vest a țării, dar și la noi concepte ale celor existente. Printre noutăți se numără Liu Jo, marca italiană de fashion dedicată exclusiv doamnelor și domnișoarelor, în timp ce Guess își întâmpină clienții cu un format extins.

Liu Jo este situat la parterul Atriumului Iulius Mall Timișoara, parte integrată a Iulius Town, fiind o premieră pentru regiunea de vest a țării. Brandul se adresează femeilor moderne și sofisticate, care își reflectă naturalețea și rafinamentul prin garderobă.

Pe umerașele noului magazin sunt expuse piese vestimentare în tendințe, casual, business sport și luxury. Propunerile Liu Jo sunt definite prin croiuri actuale și materialele fine, fiind opțiunea celor care vor să aibă un aspect contemporan și seducător, în fiecare zi. În magazinul din Iulius Mall Timișoara este disponibilă și colecția de jeanși care au revoluționat piața de profil din Italia, prin inovația brandului de a pune în valoare silueta oricărei femei. Oferta Liu Jo include și o selecție de accesorii în trend, de la genți într-o varietate de modele și bijuterii chic, până la eșarfe și articole sezoniere. Pentru ținute complete, clientele pot opta și pentru încălțăminte, sport, casual sau de ocazie.

Brandul Liu Jo a fost fondat în Carpi, Italia, în 1995, de către frații Marco și Vannis Marchi. În prezent, Liu Jo are peste 400 de magazine monobrand și se găsește în alte peste 6.000 de magazine multi-brand, în 35 de țări, de pe patru continente. În România, Liu Jo este prezent cu trei magazine în Capitală și unul în ansamblul Palas Iași, proiect dezvoltat de compania IULIUS.

Și Guess, brand prezent în oferta de shopping a Iulius Mall Timișoara, a deschis, odată cu inaugurarea Iulius Town, tot la parterul Atriumului, un nou format, pe o suprafață extinsă și cu un concept modern. Guess înseamnă senzualitate, îndrăzneală, tinereţe, încredere în sine, distracţie şi socializare, colecţiile brandului adresându-se femeilor şi bărbaţilor.

Primul magazin Guess a fost deschis în anul 1981, odată cu mutarea fraţilor Paul şi Maurice Marciano în Los Angeles. În scurt timp, această mică afacere, care a început cu producerea şi comercializarea jeanşilor, s-a transformat într-unul dintre cele mai renumite brand-uri din lume. În afară de obiecte vestimentare, Guess produce şi ceasuri, bijuterii şi parfumuri.

Guess este prezent în rețeua IULIUS cu trei magazine, în ansamblurile mixte Iulius Town Timișoara și Palas Iași, dar și în Iulius Mall Cluj.


Magazinele monobrand Liu Jo și Guess sunt operate în România, în exclusivitate, de societatea Unic Brands.

Iulius Town, dezvoltat de companiile IULIUS și Atterbury Europe, cea mai mare investiţie din vestul țării, în valoare totală de 442 milioane de euro, le oferă timișorenilor și nu numai cea mai mare suprafaţă de retail din afara Capitalei, cu 120.000 mp de retail şi 450 de magazine. Primul proiect mixt din vestul țării mai include: un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, un pol regional de business cu 100.000 mp de spații de birouri clasa A, trei săli de evenimente, restaurante şi cafenele tematice, un parc, carusel pentru copii şi aproximativ 4.070 de locuri de parcare.

Galerie Foto

01_Liu_Jo_Iulius_Town_Timisoara
liu jo luxury
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0980 (s) | 35 queries | Mysql time :0.020615 (s)