News Flash:

BCR a lansat serviciul de securizare a tranzactiilor BCR Alert Plus, pentru clientii Micro si PFA

9 Octombrie 2013
446 Vizualizari | 0 Comentarii

Banca Comercială Romană (BCR) a lansat serviciul BCR Alert Plus pentru Microîntreprinderi şi persoane fizice autorizate (PFA), pentru tranzacţiile de minimum 100 de lei sau 100 de euro, cu scopul de a creşte siguranţa operaţiunilor din conturi, au anunţat, miercuri, reprezentanţi ai BCR.


BCR Alert Plus este un serviciu care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil sau pe email la adresa specificată de client, de fiecare dată cand o operaţiune este efectuată din sau în conturile deţinute la BCR, pe care este activat serviciul, aducand un plus de siguranţă şi control asupra tranzacţiilor executate prin detaliile incluse în alerte (locaţia efectuării operaţiunii, data şi ora), arată un comunicat al băncii, remis AGERPRES.


'După succesul lansării serviciului BCR Alert pentru clienţii persoane fizice, în urmă cu un an, şi care a dus la trimiterea a peste un milion şi jumătate de alerte (SMS şi email), BCR vine acum şi în întampinarea nevoilor clienţilor săi Micro şi PFA, oferindu-le serviciul BCR Alert Plus. Prin intermediul acestui nou serviciu, clienţii Micro şi PFA au posibilitatea de a-şi personaliza tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se generează, precum şi posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc mesajele (de exemplu, de pe SMS pe email şi invers)', a precizat directorul executiv la Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR, Bogdan Octavian Marin.  


Potrivit lui Marin, aceste modificări se pot face atat prin intermediul serviciului Click 24 Banking BCR (internet banking), cat şi prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrand în legătură telefonică cu un consilier BCR, la numărul 0800.801.227 (0800.801.BCR). In plus, clienţii băncii care aleg să primească notificările prin email beneficiază de un număr nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzacţiile din sau în cont, fără să plătească vreun comision suplimentar


Prin noul serviciu, clienţii primesc alerte pentru toate intrările înregistrate în contul curent, cu excepţia operaţiunilor efectuate la ghişeu (depuneri de numerar), sunt anunţaţi în legătură cu operaţiunile de tip Standing Order şi Direct Debit cu o zi înainte de efectuarea acestora, în legătură cu confirmarea efectuării operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit, sau sunt notificaţi în cazul în care operaţiunea nu a fost efectuată. De asemenea, sunt informaţi în legătură cu toate ieşirile înregistrate din contul clientului pe toate canalele (Internet banking, Phone banking, POS, online payment, ATM).


Serviciul este disponibil 24/7, iar mesajele se transmit în momentul efectuării tranzacţiei, cu excepţia mesajelor pentru creditarea contului, care se primesc doar în intervalul 10.00 - 20.00.


Banca practică un comision lunar de utilizare a serviciului BCR Alert Plus de 5 lei/lună/cont.


BCR, membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, cu active de peste 16 miliarde de euro.


bcr erste group
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0863 (s) | 24 queries | Mysql time :0.010581 (s)