News Flash:

Secrete de slabit de la nutritionisti de top

28 Ianuarie 2015
697 Vizualizari | 0 Comentarii
dieta de succes trebuie sa porneasca cu fixarea unor obiective realiste, care nu trebuie sa produca o furtuna in viata dumneavoastra. Acele diete care promit topirea unui numar mare de kilograme intr-un timp record pot avea efecte vizibile mai rapide, insa in interiorul corpului provoaca schimbari metabolice care vor conduce la binecunoscutul efect yo-yo specifici dietelor hipocalorice. V-ati intrebat de ce majoritatea expertilor in nutritie sunt slabi sau si-au pastrat conditia fizica dupa ce s-au lupat cu surplusul de kilograme? Credeti ca apeleaza la niste trucuri doar de putini cunoscute? Nu v-ati inselat. Iata 6 secrete de slabitde la nutritionisti de top: 

1. O dieta bazata pe vegetale si bine condimentata
"Dieta bazata pe plante naturale, bogate in fibre, cereale integrale, proteine slabe din fasole si legume, fructe colorate si legume, nuci si seminte te umple intr-un mod bun", spune Vandana Sheth, proprietar de un cabinet privat si purtatorul de cuvant al Academiei de Nutritie si Dietetica. Sheth recomanda oamenilor sa fie creativi cu ierburile si condimentele, menite sa amplifice gustul si aromele. "Incercati sa inocuiti carnea sau alte proteine de origine animala cu fasole, linte, tofu", sugereaza Sheth.

2. Reduceti consumul de sare
"Nu adaugati sare peste alimente cand sunt gatite si limitati consumul produselor sarate! In felul acesta, in timp veti observa cum pofta de alimente sarate se reduce, nu mai retineti apa in tesuturi si evitati balonarea", sustine Lori Zanini, dietetician si nutritionist, Academiei de Nutritie si Dietetica. Potrivit Zanini, puteti contribui la educarea papilelor gustative. 

3. Adaugati unt de migdale in terciul de ovaz
"Adaugati o lingura de unt de migdale in castronul fierbinte cu terci de ovaz. Untul de migdale contine proteine de buna calitate si va furnizeaza si grasimi sanatoase", spune Bonnie Taub-Dix, autor al volumului "Citeste inainte de a manca" si expert in nutritie New York. Nu ai timp pentru a gati fulgi de ovaz la domiciliu? "Lasa-ti un borcan de unt de migdale si pachete de fulgi de ovaz instant in sertarul de la birou," sugereaza Taub-Dix.

4. Beti apa la masa
Daca beti apa in timpul mesei puteti avea rezultate uimitoare. "Imi place sa consum aproximativ 500 ml de apa la fiecare masa. Acesta va permite sa va simtiti satul mai repede", spune Jim White, proprietar al unui centru de slabire si nutritie.  

5. Evitati tentatiile
"Evit zonele cu dulciuri din piete, magazine, farmacii", spune Caroline Kaufman, expert in nutritie si sanatate din Los Angeles. Potrivit unui studiu, persoanele care pot rezista ispitei evita in mod deliberat situatiile care necesita mult auto-control.

6. Miscati-va 10 minute la fiecare ora
"Cand stiu ca voi sta sta la biroul meu pentru a scrie o perioada mai lunga de timp imi setez alarma pe telefon astfel ca la fiecare ora imi rezerv 10 minute de miscare. Fac orice, alpinism, mers pe scari, stretching, abdomene, toate acestea ma ajuta nu numai sa ard calorii ci si sa imbunatatesc mentalul", spune Elisa Zied, autor al volumului "Younger Next Week".

efect yo-yo nutritie evitati tentatiile
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1096 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013159 (s)