News Flash:

Beneficiile consumului de acizi grasi Omega 3

23 August 2019
1104 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7729 RON (+0.0062)
USD: 4.3159 RON (-0.0065)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Când vorbim de grăsimi, ne gândim imediat la colesterol mărit, boli cardiovasculare și centimetri în plus în talie. Totuși, nu toate grăsimile sunt nocive. Grăsimile sănătoase sunt absolut necesare pentru buna funcționare a corpului uman, fiind implicate în procesul de producere a energiei, dar și în absorbția vitaminelor.

Grăsimi sănătoase și nesănătoase

Așadar, pentru o nutriție sănătoasă, nu este nevoie să eliminăm complet grăsimile, ci să le înlocuim pe cele nocive cu cele sănătoase. Grăsimile nesănătoase sunt cele saturate și cele trans artificiale. Grăsimile saturate se găsesc în lactate și în produse de origine animală (carne de porc, piele de pui, unt, untură, lactate).  Grăsimile trans artificiale se găsesc în produsele de patiserie, în mâncarea de tip fast food, în chipsuri, popcorn sau margarină.

Grăsimile sănătoase sunt grăsimile mononesaturate și polinesaturate. Grăsimile mononesaturate se găsesc în uleiul de măsline, uleiul de susan și în cel de avocado, dar și în nucile de macadamia, nucile pecan sau caju și migdale.

Grăsimile polinesaturate se găsesc în peștele gras și semi-gras, semințe de dovleac și floarea soarelui, susan, soia, ulei de pește, ulei de șofrănel. Peștele gras conține Omega 3 acizi grași polinesaturati pe care organismul nostru nu îi produce, dar de care are nevoie pentru a funcționa corect.

Deficitul de Omega 3 poate duce la apariția unor afecțiuni precum : ADHD, lupus, nefropatie, osteoporoză, boala Crohn, cancer de sân, de colon, de prostată.

Suplimente alimentare cu acizi grași Omega 3

Organismul nu are capacitatea de a produce singur cantitatea de acizi grași necesari, de aceea peștele gras nu ar trebui să lipsească din coșul nostru de cumpărături. Dar, chiar dacă nu facem mereu cele mai bune alegeri atunci când mergem la supermarket , putem suplimenta aportul de Omega 3 apelând la suplimentele alimentare.

Weider îți propune suplimente alimentare de calitate care îți pot aduce aportul zilnic necesar de Omega 3 pe zi. Omega 3 Capsule este un supliment pe bază de ulei de pește ce conține 700 mg Omega 3 (din care 400 mg EPA și 200 mg DHA) și care va avea grijă de sănătatea inimii tale.

Aportul de EPA (acidul eicosapentanoic) poate reduce inflamatia in organism, contribuie la reducerea depresiei și a simptomelor menopauzei. DHA- Acidul dacosahexanoic este esențial în dezvoltarea și buna funcționare a creierului și este recomandat în artrită, hipertensiune, diabet de tip 2 și pentru tratarea anumitor tipuri de cancer

Omega Up este o altă variantă excelentă prin care poți suplimenta aportul de Omega 3 necesar pentru menținerea sănătății. Produsul ce conține un amestec ideal de acizi grași omega 3-6-9 este 100% vegetal și nu conține gluten, ceea ce îl face potrivit pentru vegetarieni.

Suplimentele Weider asigură necesarul zilnic de vitamine,  minerale și oligoelemente, întăresc sistemul imunitar, cresc rezistența la efort și protejează mușchii.

Galerie Foto

Picture2.png
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1089 (s) | 23 queries | Mysql time :0.018996 (s)