News Flash:

Se reduc posturile, dar nimeni nu-și va pierde locul de muncă

Consiliul Județean Timiș a publicat noua organigramă a instituției

30 Noiembrie 2023
133 Vizualizari | 0 Comentarii


Consiliul Județean Timiș a anunțat că, începând cu 1 ianuarie 2024, numărul posturilor din instituție va fi redus cu 10%. Cu toate acestea, reprezentanții Consiliului Județean dau asigurări că niciun angajat nu își va pierde locul de muncă. Publicarea noii organigrame este o inițiativă a administrației județene pentru a aduce schema de organizare în conformitate cu prevederile Legii 296/2023 privind măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung. Documentul se află în procedura de transparență decizională.

„Se va reduce numărul de posturi din cadrul cabinetului președintelui, dar și numărul maxim de posturi corespunzător fiecărei unități administrativ-teritoriale cu 10%. Totodată, se desființează funcțiile publice de conducere de şef birou, precum și structurile organizatorice care funcționează ca birouri. Măsurile implică, de asemenea, modificarea normativului minim de personal din cadrul structurilor de tip serviciu și direcție, precum și diminuarea numărului total al funcţiilor publice de conducere din cadrul autorităţii sau instituţiei publice – cu excepţia funcţiilor publice de secretar general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale – de la maximum 12% la maximum 8% din numărul total al posturilor aprobate la nivel de ordonator principal de credite”, precizează reprezentanții CJT.

După procesul de reorganizare, Consiliul Județean Timiș va dispune de un număr total de 249 de posturi. Această structură va include trei funcții de demnitate publică, 213 funcții publice și 33 funcții contractuale.


Proiectul de hotărâre poate fi consultat pe AICI sau direct la sediul Palatului Administrativ, situat pe bulevardul Revoluției din 1989 nr. 17. Timișenii sunt încurajați să transmită propuneri sau sugestii până la data de 8 decembrie, la adresa de email: cornelia.paraipan•cjtimis.ro, prin poștă la adresa Consiliul Județean Timiș sau la sediul instituției, la Registratură. Materialele transmise trebuie să aibă mențiunea „Propuneri privind Proiectul de hotărâre privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcții ale Județului Timiș”. Propunerile vor fi publicate aici. Se poate lua în considerare organizarea unei dezbateri publice pe această temă, dacă există solicitări în acest sens.

La data de 31 martie 2021, consilierii județeni au aprobat o nouă organigramă în cadrul mandatului, cu o reducere de 20 de posturi. Ulterior, la începutul anului 2022, Executivul CJT a decis că are încă nevoie de 14 din cele 20 de posturi desființate, modificând din nou organigrama. Cu aproximativ un an în urmă, s-a produs încă o schimbare pentru "redimensionarea corectă și concretă a atribuțiilor fiecărei entități funcționale". În vara acestui an, consilierii județeni au aprobat o organigramă în care a dispărut postul de administrator public al județului.


 

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1332 (s) | 32 queries | Mysql time :0.006044 (s)