News Flash:

Veste bună pentru timișoreni

Primăria Municipiului Timișoara a fost validată în cadrul Programului „Rabla local”

19 Iunie 2023
290 Vizualizari | 0 Comentarii


Primăria Municipiului Timișoara a primit validarea din partea Administrației Fondului pentru Mediu în cadrul Programului privind casarea autovehiculelor uzate. În prezent, se află în curs de semnare contractul de delegare între Municipiul Timișoara și Administrația Fondului pentru Mediu (AFM). Prin acest contract, AFM va aloca suma de 11.280.000 lei pentru casarea, radierea din circulație și radierea din evidențele fiscale a 4700 de autovehicule uzate.

Primăria Municipiului Timișoara a creat o secțiune specială pe site-ul său unde sunt disponibile informații referitoare la programul Rabla 2023 și poate fi accesată la adresa: https://www.primariatm.ro/programul-rabla-2023/.
Stimulentul acordat beneficiarilor pentru casarea și radierea unui autovehicul uzat este de 3000 de lei, din care 600 de lei provin din fonduri proprii ale Primăriei, iar 2400 de lei din finanțarea alocată din Fondul pentru Mediu.
În paralel cu semnarea contractului de delegare, specialiștii din cadrul Primăriei Timișoara lucrează la elaborarea Procedurii și Regulamentului intern pentru desfășurarea programului, care vor fi supuse aprobării Consiliului Local. După semnarea contractului de delegare, AFM va publica pe site-ul său anunțul privind deschiderea sesiunii de înscriere pentru solicitanții de finanțare, adică proprietarii de autovehicule uzate. De la acel moment, persoanele fizice care doresc să solicite stimulentul de casare se pot înregistra în aplicația AFM folosind următorul link: https://www.afm.ro/casare_auto_uzate.php.
După încheierea perioadei de înscriere a persoanelor fizice, AFM va transmite Municipiului Timișoara lista cu persoanele fizice care s-au înscris în program, în limita bugetului prevăzut în contractul de delegare. Primăria va trimite notificări tuturor persoanelor înscrise în program pe baza listei primite. Prin această notificare, solicitanții stimulentului pentru casare vor primi modelul cererii pentru acordarea stimulentului, precum și documentele necesare care trebuie atașate în vederea verificării îndeplinirii condițiilor de eligibilitate. Cererea de acordare a stimulentului de casare, împreună cu documentele justificative obligatorii care atestă îndeplinirea condițiilor de eligibilitate, va fi depusă online utilizând user-ul și parola alocate prin accesarea site-ului Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara (DFMT): www.dfmt.ro – secțiunea depunere declarații online, opțiunea Rabla Local PAS 1.
Pentru solicitanții care îndeplinesc condițiile de eligibilitate, se vor încheia contracte de finanțare între beneficiarul programului "Rabla local" și Municipiul Timișoara. Doar după încheierea acestui contract se va putea trece la etapele următoare:
radierea și scoaterea din evidența fiscală a Poliției a autovehiculului uzat, apoi transmiterea documentelor doveditoare către DFMT. După finalizarea acestor etape, DFMT va transfera stimulentul de casare în contul bancar indicat de beneficiarul finanțării. Beneficiarii finanțării vor fi supravegheați pe o perioadă de 3 ani și nu vor avea voie să achiziționeze autovehicule sub Euro 5 în acest interval. În caz contrar, vor fi obligați să returneze stimulentul acordat.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1270 (s) | 43 queries | Mysql time :0.012284 (s)