News Flash:

Originea CRM-urilor și ce presupune de fapt acest concept?

28 Iulie 2022
648 Vizualizari | 0 Comentarii
CRM

CRM-urile au apărut la începutul anilor 1970, când întreprinderile au stabilit că ar fi fi în folosul lor să devină mai empatice față de clienții lor și să se concentreze mai mult pe aceștia în crearea produselor și pachetelor lor de servicii. Sistemele CRM - Customer Relationship Management au luat naștere tocmai pornind de la această gândire progresistă și benefică atât pentru companii, cât și pentru clienții lor.

Celebrul scriitor și consultant de management Peter Drucker a scris la un moment dat; „Adevărata activitate a fiecărei companii este să câștige și să păstreze clienți”. În mod tradițional, fiecare tranzacție se făcea pe hârtie și depindea de bunăvoință, ceea ce crea un obstacol în atragerea de noi clienți. Oamenii obișnuiau să muncească din greu pentru a distra clienții prezentându-le acestora produse noi și servicii uimitoare; ei erau gata să lucreze ore suplimentare pentru a capta din ce în ce mai mulți clienți și pentru a-și creștere afacerile. Iar această gândire a dus la creșterea satisfacției și loialității clienților într-o oarecare măsură, dar la sfârșitul zilei cu greu s-au format legături sau relații puternice între cei doi pentru a continua afacerile viitoare fără probleme.

În trecut, afacerile în sine erau destul de ușoare deoarece erau niște simple tranzacții unu-la-unu fără niciun proces specific. Dar, odată cu trecerea timpului, din cauza complexității apărute în comunicare, apele s-au tulburat și totul s-a complicat. Apariția de noi strategii și tehnologii pe piața globală și un grad mamut de concurență în afaceri, au făcut necesară schimbarea abordării vechi într-una mai proactivă, mai degrabă decât reactivă. În final, crearea de CRM-uri s-a dovedit pentru toți marii furnizori de servicii cea mai simplă abordare. Managementul relațiilor cu clienții a venit ca un proces care s-a ocupat de relațiile cu clienții depășind în final așteptările întregii afaceri.

Cum s-au dezvoltat sistemele CRM de-a lungul timpului?

Dezvoltarea sistemelor CRM ca abordare strategică este rezultatul unora dintre următoarele perspective importante:

- Convingerea că clienții sunt atuurile reale și nu doar oamenii din audiență;

- Maturarea apariției tranzacțiilor unu-la-unu;

- Utilizarea pe scară largă a software-ului și tehnologiilor pentru a menține informații utile și fără muncă manuală;

- Realizarea beneficiilor utilizării informației în mod proactiv și nu reactiv;

- Schimbarea viziunii afacerii către o abordare relațională mai degrabă decât una tranzacțională;

- O concentrare mai mare pe valorile clientului, mai degrabă decât asupra modului în care produsul sau serviciul este livrat clientului;

- O concentrare mai mare pe satisfacția și loialitatea clienților, mai degrabă decât pe satisfacția de sine și pe profit;

- Acceptarea faptului că, folosind tehnologii și software-uri de ultimă generație, costul poate fi redus radical, fără a compromite calitatea produselor și serviciilor;

- Tendința crescândă de a păstra clienții existenți și de a încerca să obțină din ce în ce mai mult profit de pe urma lor;

- Conștientizarea că tendințele tradiționale de marketing și vânzare se estompează din ce în ce mai mult în scenariul economic actual.

Importanța sistemelor CRM în domeniul digital marketingului în anul 2022 nu s-a schimbat mult față de momentul zero, în care sistemele CRM nu erau nimic mai mult decât un simplu concept. În prezent, în România, Publyo CRM este singurul sistem CRM destinat specialiștilor în marketin și agențiilor de publicitate online.

Cu Publyo oricine poate crea de la zero o campanie eficientă de marketing pentru clienții săi, fără pic de efort și în cel mai scurt timp posibil. Publyo permite utilizatorilor săi să planifice și să monitorizeze advertorialele publicate în presa românească, dar și să raporteze clienților informații cu privire la etapele prin care trece campania respectivă.

Cu un abonament lunar, Publyo te scapă de nevoia de a da telefoane sau de a trimite emailuri clienților tăi, echipei tale de writeri sau publisherilor cu care colaborezi. Astfel, în schimbul unei sume modice în comparație cu avantajele pe care ți le oferă, Publyo îți permite să realizezi campanii de publicitate din cele mai profitabile.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1264 (s) | 43 queries | Mysql time :0.006573 (s)