News Flash:

Bine de știut!

Începând cu data de 26 martie s-a modificat procedura de obținere a cardului național de sănătate duplicat.

28 Martie 2024
229 Vizualizari | 0 Comentarii

Începând cu data de 26 martie, procedura de obținere a cardului național de sănătate duplicat a fost modificată pentru a veni în sprijinul asiguraților și a-i scuti de drumuri suplimentare la casa de asigurări.

”Începând cu data amintită, adeverința înlocuitoare a cardului de sănătate, care până în prezent era valabilă 60 de zile, devine valabilă până la data emiterii cardului duplicat, respectiv data la care cardul duplicat a ajuns la titular fie prin intermediul serviciilor poștale, fie prin casa de asigurări de sănătate.

Adeverințele emise până la data intrării în vigoare a modificărilor își păstrează valabilitatea prevăzută de acestea.

În cazul asiguraților care au cardul pierdut, deteriorat sau furat, pentru obținerea unui card duplicat, trebuie să transmită casei de asigurări următoarele documente: cererea de eliberare a cardului duplicat, actul de identitate, dovada plăţii contravalorii cardului duplicat de 13,69 lei.

Aceste documente se pot depune fie la sediul Casei Județene de Asigurări de Sănătate Timiș, sau se pot transmite on line in platforma informatică afișată pe site-ul instituției, fără a mai fi necesară deplasarea la sediul casei de asigurări. Se mai pot transmite prin intermediul serviciilor poștale, sau pe adresa de e-mail destinată acestui serviciu respectiv, ceas•cjastm.ro”, a afirmat Victor Dumitrașcu, Director General CJAS Timiș

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1127 (s) | 43 queries | Mysql time :0.005917 (s)