News Flash:

Îți faci SEO în-house, dar ești sigur că folosești cele mai corecte strategii

26 Mai 2022
277 Vizualizari | 0 Comentarii
7 DCA bzt ro 26 05 2022

O mare companie are nevoie și de o echipă pe măsură. Cu cât afacerea noastră este mai mare și cu cât are mai multe departamente cu atât tindem să credem să lucrurile merg pe făgașul normal. Adevărul nu este chiar așa.  De cele mai multe ori activitatea împărțită a angajaților noștri va pune multe probleme în dezvoltarea afacerii.

Ce este SEO și cum ne va putea ajută website-ul?

SEO este prescurtarea de la Search Engine Optimization și care se traduce prin optimizarea conținutului online pentru motoarele de căutare. Acesta are ca scop mărirea traficului organic al unui site. 

Mai exact, SEO implică un set de operații efectuate de o echipă de promovare și care are un scop clar, mai exact acela de a crește poziția unui site web pe motoarele de căutare.

Prin SEO anumite persoane care caută cuvinte asociate afacerii noastre vor ajunge mai ușor pe site-ul pe care îl deținem.

De ce este important SEO pentru afacerea noastră?

Competiția prezentă pe piață trebuie să fie de domeniul trecutului dacă vom utiliza tehnica SEO. Cu un text atractiv pe motoarele de căutare vom atrage mai ușor clienții.

Bineînțeles că SEO aduce foarte multe beneficii atât companiilor mici cât și celor mari. Dacă vom apela la o companie de training SEO atunci vom știi exact ce trebuie să facem sau cum să ne instruim angajații astfel încât să avem parte de cele mai bune rezulatate.

Beneficiile aduse de SEO

·        Vizibilitate sporită și o poziție bună pe motoarele de căutare

Cu SEO vizibilitatea site-ului nostru va fi îmbunătățită. Vizibilitatea în Google va fi sporită dacă se investește într-o promovare SEO. În plus, site-ul nostru va prezenta mai multă credibilitate pentru toți potențialii clienți iar asta va asigura un succes mai mare.

·        Vom obține mai mult trafic pe site

Cu SEO vom avea parte de un trafic mai mare pe site. Obiectivul principal al strategiilor SEO este acela de a aduce mai mulți potențiali clienți pe site-ul nostru.

Oamenii care caută serviciile sau produsele oferite de noi, vor avea acces la fel de fel de informații despre afacerea noastră iar în acest mod site-ul nostru va avea parte de un număr mai mare de vizitatori care se vor transforma în potențiali clienți.

·        Construirea valorii mărcii

Cu cât afacerea noastră este mai vizibilă în mediul online cu atât vom avea parte de mai mulți clienți. Serviciile și calitative pe care le oferim vor ajunge mai aproape de clienții noștri iar asta ne va ajuta să ne realizăm un renume mai bun în mediul online.

Cum putem măsura eficiența unei strategii SEO?

Eficiența unei strategii SEO este corelată în mod direct cu beneficiul pe care îl aduce companiei noastre. Ca să putem măsura eficiența unei strategii SEO este necesar să ne putem raporta la o serie de parametri obiectivi.

Cum putem măsura eficienta strategiei SEO

·        Evoluția numărului de afișări pe care site-ul nostru îl înregistrează în Google

·        Evoluția traficului organic atras pe site

·        Evoluția scorului de vizibilitate SEP

·        Evoluția numărului de pagini care sunt indexate cu succes în Google

·        Evoluția ratei de conversie realizată pe traficul organic

Este foarte important modul în care strategia SEO este implementată. Chiar dacă afacerea noastră este foarte bine împărțită și avem echipe pe fiecare domeniu de activitate asta nu înseamnă că nu trebuie să ne implicăm în procesul de promovare.

O strategie SEO se bazează pe acțiuni oneste și are ca obiectiv principal ajutarea motorului de căutare să descopere și să înțeleagă mai bine conținutul paginilor afișate. O strategie SEO care este gândită în mod corect și care este desemnată unei echipe de specialiști ne va aduce succesul pe care îl dorim.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1194 (s) | 32 queries | Mysql time :0.006071 (s)