News Flash:

Bine de știut!

Banca Comercială Română a lansat campania „Alege bine pentru tine” , destinată tuturor românilor

10 Aprilie 2024
111 Vizualizari | 0 Comentarii


Banca Comercială Română (BCR) a demarat o campanie adresată întregii populații a României, intitulată "Alege bine pentru tine", lansată la 8 martie. Scopul acestei campanii este de a încuraja publicul să facă alegeri financiare înțelepte și oferă participanților oportunitatea de a câștiga premii pe parcursul desfășurării ei.

Campania se adresează tuturor persoanelor, indiferent dacă sunt sau nu clienți BCR, însă ofertele complete sunt disponibile doar pentru cei care aleg să își încaseze salariul la BCR. Astfel, noul demers comercial al BCR vine cu o gamă largă de oferte pentru toate produsele de retail ale băncii, începând de la conturile curente până la asigurări și produse de investiții. Cu toate acestea, în centrul campaniei sunt trei produse speciale:

Creditul de nevoi personale George: Este un credit cu dobândă fixă destinat celor care au nevoie de un impuls financiar pentru a-și materializa proiectele personale sau pentru a-și îndeplini dorințele amânate. Acest credit oferă o dobândă anuală de 6,25% pe o perioadă de 5 ani.

Depozitul la termen pe 5 luni: Acest produs de economisire se remarcă printr-o dobândă anuală de 6,7%, reprezentând o opțiune atractivă pentru cei care doresc să-și crească economiile în mod sigur și eficient. Depozitul este asociat cu produsul de investiții "Capital Plan", prin care clienții pot economisi lunar o sumă de 100 de lei, beneficiind de un comision de subscriere de 0% pe durata campaniei.

Cardul de credit BCR cu cashback: Acest card oferă până la 300 de lei lunar bani înapoi pentru plățile efectuate, fiind atât un instrument de plată convenabil, cât și o sursă de economii suplimentare. În timpul campaniei, BCR oferă cashback într-un procent mai mare pentru plățile efectuate la benzină sau alimente, ajungând până la 10% pentru clienții care optează pentru această facilitate.

Pachetul George este oferit gratuit, cu condiția ca clientul să își încaseze salariul sau o sumă recurentă provenită din pensie, alocație sau bursă în cont, aceasta depășind 1000 de lei lunar.

,,Alege bine pentru tine este mai mult decât o campanie, este un răspuns concret la un dialog deschis despre momentele care contează, despre deciziile care ne modelează viitorul, despre oportunitățile de creștere. Vrem să fim alături de români în aceste momente, punându-le la dispoziție soluții financiare inteligente în toate aspectele lor: dobânzi super competitive, eficientizare a costurilor cu creditele, protecție prin asigurări, bani înapoi la cumpărături, produse de investiții și multe altele", a afirmat Dana Dima, Vicepreședintele Executiv Retail şi Private Banking BCR. 

Astfel, cei care optează pentru acest produs beneficiază de gratuitate la toate tranzacțiile efectuate, inclusiv la retragerile de numerar de la bancomatele din țară sau din străinătate.

În plus, campania introduce o nouă facilitate: gratuitate pentru tranzacțiile efectuate în străinătate care implică o conversie valutară.

De asemenea, BCR încurajează protecția financiară a clienților oferind două prime gratuite pentru o gamă variată de asigurări, cum ar fi asigurarea de venit, asigurarea de accident, asigurarea de bunuri și răspundere civilă, precum și asigurarea obligatorie de locuință, inclusă în achiziția asigurării facultative de casă. În plus, BCR oferă o primă gratuită de până la 500 de lei pentru asigurarea de viață.

În această perioadă, clienții sunt încurajați să discute cu experții financiari din unitățile BCR pentru a beneficia de un plan financiar gratuit, adaptat nevoilor și obiectivelor lor pe termen lung. Ofertele financiare sunt concepute pentru a sprijini acest plan financiar personalizat.

,,Relația cu o bancă, este una pe termen lung. Este foarte importantă experiența, atât pentru colegii mei din unități, prin planurile financiare și discuțiile despre ceea ce este nevoie, dar și  produsele sau expertiza în mediul digital.

Dar cel mai important lucru este să fie un parteneriat între bancă și client, pentru că acest parteneriat se face pe un model de încredere. Atâta timp cât un un client optează să-și încaseze un venit recurent la BCR va avea din partea noastră toată susținerea în orice moment. Și în momentele frumoase și în momentele dificile. Încercăm să găsim soluții și atunci când clienții au diverse probleme“ a transmis Dana Dima, Vicepreşedintele Executiv Retail şi Private Banking BCR. 

Prin intermediul tuturor produselor din campanie, participanții au oportunitatea de a acumula șanse de câștig la un concurs dedicat, ce oferă peste 2.600 de premii, printre care:

2 studiouri la malul mării;
5 bucătării complet echipate;
500 de fonduri de rezervă în valoare de 2.000 de lei fiecare;
1.000 de bilete la cel mai mare concert din București în 2024;
1.000 de bilete la festivalul SAGA;
1.000 de smartphone-uri de ultimă generație.
Orice produs sau tranzacție efectuate, inclusiv activarea contului, cresc șansele de a câștiga unul dintre aceste premii.

În fiecare săptămână vor avea loc extrageri, iar clienții au ocazia de a câștiga bilete la concerte sau telefoane mobile.

Lunar, la aceste extrageri se adaugă posibilitatea de a câștiga fondul de urgență în valoare de 2.000 de lei.

La finalul campaniei, se va desfășura o extragere pentru premiile mari, constând în două studiouri la malul mării și 5 bucătării complet mobilate.

Clienții care recomandă produsele altor prieteni sunt recompensați cu până la 600 de lei direct în cont, în cazul în care aceștia optează și ei pentru experiența BCR.

De la începutul campaniei, au fost câștigate premii chiar și în Cluj, unde într-o singură unitate BCR au fost desemnați 3 câștigători.

Campania este activă până la data de 8 iunie 2024.


 

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1146 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005038 (s)