Prima pagina

 Ultima ora

 Actualitate

 Expres

 Magazin

 Economic

 Sport

 National

 International

 Sanatate

 Advertoriale

 Poza zilei

 Bancul zilei

 BZT.ro

 BZC.ro

 BZV.ro

Titlul Zilei

Acum 19 ore
 56    0

România, ultima și la vânzările online

Datele publicate luni de Oficiul European pentru Statistică (Eurostat) arată că aproximativ 22,9% dintre companiile din Uniunea Europeană au realizat vânzări online în 2022. Acest nivel este cu 0,1 puncte procentuale mai mare decât în 2021 (22,8%) și cu 6,5 puncte procentuale mai mare față de 2012 (16,4%).

Ponderea companiilor care practică vânzări online variază semnificativ în rândul statelor membre ale UE. În 2022, cele mai mari procente au fost înregistrate în Lituania (38,9%), Suedia (38,1%) și Danemarca (36,7%), în timp ce cele mai mici procente au fost înregistrate în România (12,9%), Luxemburg (13,4%) și Bulgaria (15,1%).

De asemenea, ponderea companiilor care efectuează vânzări online diferă în funcție de dimensiunea acestora. În 2022, 45,9% dintre companiile mari din UE au realizat vânzări online, în timp ce 30,2% dintre companiile de dimensiuni mijlocii au făcut acest lucru. În contrast, doar 20,8% dintre companiile mici au efectuat vânzări online în 2022.

Citeste si...

Comentarii

+ Adauga Comentariu