News Flash:

Made in China

Producătorul chinez CRRC a adus primul său tren electric în România

26 Aprilie 2024
149 Vizualizari | 0 Comentarii
Sursa foto cugetliber ro


Compania chineză CRRC a adus în România primul său tren electric, acesta fiind modelul care cu câțiva ani în urmă era destinat să fie livrat Autorității de Reformă Feroviară. După ce va primi omologarea conform TSI, acest tren va opera pe rutele București - Brașov - Constanța.

„A sosit la Constanţa prima ramă electrică fabricată în China, care în curând va face mai plăcute călătoriile cu trenul prin România. Conducătorii delegaţiei gigantului constructor chinez de utilaj feroviar CRRC, împreună cu cei ai bucurosului beneficiar român Astra Trans Carpatic au sărbătorit fericitul eveniment la Asociaţia Română de Prietenie cu China, au vizitat Universitatea – Window of Shanghai şi au imortalizat, cu zeci de poze, frumoasa întâlnire prietenească”, a declarat prof.univ.dr. Aurel Papari, preşedintele fondator al Universităţii “Andrei Şaguna”.

Astra Trans Carpatic, operatorul de transport feroviar de călători, a achiziționat un tren electric de la compania chineză CRRC Sifang, și speră să îl introducă în circulație cât mai curând posibil. Rama, formată din trei vagoane, a ajuns deja în Portul Constanța și a pornit către București, conform informațiilor de pe Medifax.ro. Următorul pas este obținerea omologării conform TSI (Specificatiile Tehnice pentru Interoperabilitate), după care trenul va fi pus în circulație.


„Pe o ploaie măruntă întâmpinăm în Bucureşti Băneasa spre Gara de Nord prima ramă CRRC Sifang SFEMU care a venit în România, urmând să intre în procesul de autorizare şi punere în funcţiune în scurt timp. Conform informaţiilor mobilitate.eu, rama este a Astra Trans Carpatic, fiind prima dintr-o flotă ce va creşte constant în următorii ani”, a transmis Trainspotting Romania pe pagina sa de Facebook.

Conform informațiilor furnizate de producătorul chinez pe internet, viteza maximă de operare a trenului este de 160 km/h. Acesta este un produs reprezentativ, sigur, fiabil și confortabil, respectând cele mai recente cerințe STI referitoare la coliziuni, protecția mediului și prevenirea incendiilor. Cu boghiuri independente pentru fiecare unitate, trenul beneficiază de întreținere convenabilă și de o rată ridicată de utilizare a spațiului interior. De asemenea, este echipat cu două sisteme de semnalizare independente, care pot trece automat în funcție de semnalul de la sol. Bazat pe tehnologie cu podea joasă, ușile cu deschidere largă, dispozitivul de compensare a distanței platformei și rampa mobilă sunt adoptate pentru tren, asigurând un confort sporit pasagerilor.


 

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Comentarii (0)

Introduceti comentariul dumneavoastra

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1180 (s) | 43 queries | Mysql time :0.005975 (s)