News Flash:

Vrea să atragă cât mai mulți turiști în oraș

Primăria Timișoara a încheiat un protocol de colaborare cu Asociația pentru Promovarea Timișoarei și Mastercard România

16 Octombrie 2023
156 Vizualizari | 0 Comentarii

Primăria Timișoara dorește să atragă un număr mai mare de turiști străini după anul în care orașul a fost desemnat Capitală Culturală Europeană. În acest scop, Primăria a semnat un acord de colaborare cu Asociația pentru Promovarea Timișoarei și Mastercard România.

Potrivit acestui parteneriat, Mastercard va oferi expertiza sa tehnologică și analize de date către Asociația pentru Promovarea Timișoarei. Aceste resurse vor fi utilizate pentru a dezvolta campanii și programe de promovare a Timișoarei ca destinație turistică pentru un număr mai mare de vizitatori străini. La sfârșitul anului, cele două organizații vor lansa o campanie de marketing comună pentru a promova Timișoara ca o destinație turistică de top în România pentru turiștii străini, în trei regiuni sau țări selectate pe baza datelor colectate.

„Pentru mine, turismul este în top 5 priorități pentru următorii ani ca sursă de dezvoltare a Timișoarei. Anul Capitalei Europene a Culturii ne-a adus multă vizibilitate internațională și profităm de asta pentru a crește și mai mult atractivitatea Timișoarei în următorii ani în rândul turiștilor străini. Colaborarea cu Mastercard ne oferă acces la date și consultanță pentru a lua cele mai bune decizii într-un domeniu mult neglijat anterior. Știm din experiența altor Capitale Culturale că șansa acestui an este de a transforma orașul în destinație-magnet în anii ce vin și exact asta facem și noi acum”, a declarat primarul Dominic Fritz, care este și președintele Asociației pentru Promovarea Timișoarei.

Parteneriatul a fost încheiat în septembrie, iar primele informații referitoare la fluxurile de turiști sunt așteptate să fie disponibile la finalul acestei luni. Datele preliminare indică faptul că turiștii străini care vizitează Timișoara provin în principal din Marea Britanie, Germania, Italia, Austria și Belgia.

„După succesul înregistrat de campania derulată în această vară pentru plata cu cardul în transportul în comun, ne bucurăm să continuăm parteneriatul cu Primăria Municipiului Timișoara, valorificând experiența Mastercard pentru a crea un viitor mai rezilient, mai incluziv și mai sustenabil în sectorul turistic. Mai exact, susținem turiștii să plătească în siguranță, rapid și ușor, pentru orice doresc, oriunde și oricând, ajutăm afacerile centrate pe numerar să evolueze prin plăți digitale și platforme online și sprijinim instituțiile publice să găsească noi modalități de a stimula economia turismului. Raportul pus la dispoziție Asociației pentru Promovarea Timișoarei oferă o imagine de ansamblu a nevoilor, obiceiurilor și pasiunilor turiștilor care au vizitat orașul Timișoara, precum și posibilitatea de a personaliza oferta turistică pentru a veni în întâmpinarea nevoilor călătorilor”, a afirmat Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1146 (s) | 43 queries | Mysql time :0.006088 (s)