News Flash:

Nereguli pe drumul Timisoara - Mosnita Noua. Santierul ar putea fi redeschis

28 Februarie 2022
341 Vizualizari | 0 Comentarii
trafic inchis

Desi santierul pentru extinderea si modernizarea a patru benzi a drumului Timisoara - Mosnita Noua a fost inchis in toamna, au aparut probleme care trebuie puse la punct. Intr-o vizita pe teren, vicepresedintele CJ Timis Cristian Mos a reclamat mai multe nereguli care trebuie sa fie rezolvate de firma care s-a ocupat de lucrare.
 
 
Consiliul Judetean Timis anunta oficial termenul final de inchidere a santierului Timisoara – Mosnita Noua in toamna anului trecut, desi drumul trebuia sa fie gata inca din iulie 2021. Pe langa problemele la legatura cu Centura Sud si la sensul de giratie spre Giroc – Urseni, localnicii au reclamat mai multe nereguli in ceea ce priveste lucrarile suplimentare. Vicepresedintele CJ Timis a fost joi pe teren si spune ca sunt multe tuburi sparte subteran, dar si piste de biciclete si trotuare in santier.

Constructorul trebuie sa verifice acum aceste probleme, iar santierul ar putea fi redeschis.

„In lucrarea de largire la patru benzi din Mosnita proiectul presupune, asa cum este normal, amplasarea unor tuburi ingropate care sa le serveasca furnizorilor de internet si televiziune pentru amplasarea firelor si totodata pentru protectia acestora. Zilele trecute am fost sesizat de mai multi locuitori din Mosnita ca aceste tuburi ar fi sparte. Am fost pe santier si da, probabil din cauza faptului ca nu s-au respectat procedurile, aceste tuburi sunt sparte. Ce inseamna asta? Simplu: lasate asa aceste tuburi ar provoca in anii ce vin o multime de inconveniente. O multime de viitoare lucrari de reparatii, o multime de bani, nervi si mici santiere datorate de lucrarea initiala facuta gresit. Am cerut verificarea video a tuturor tuburilor montate pe acest santier si, acolo unde sunt sparte, am cerut inlocuirea lor chiar daca asta inseamna redeschiderea santierului pe anumite portiuni”, spune Cristian Mos de la vizita pe santier.

Bineinteles, pentru toate aceste inconveniente, constructorul suporta cheltuielile. In caz contrar, CJ Timis va aplica sanctiuni.

„De asemenea, in urma vizitei de pe teren, am sesizat mai multe nereguli legate de covorul asfaltic de pe trotuare si pistele de biciclete pe care le-am transmis si a caror remediere am cerut sa se faca in cel mai scurt timp. Asa cum este normal toate lucrarile se vor face pe cheltuiala constructorului”, mai transmite Cristian Mos.

Lucrarile pentru extinderea la patru benzi a DJ 592 care leaga Timisoara de Mosnita Noua, de 4,1 km, au inceput in luna august a anului 2020 si au cuprins cinci sensuri giratorii, o intersectie largita, piste de biciclete si trotuare pe ambele parti, alveole pentru statii de autobuz, iluminat stradal, platforme speciale pentru cantarirea autovehiculelor de mare tonaj si rigole pentru apa pluviala. Lucrarile au fost executate de Strabag, cu 31 de milioane de lei cu tot cu TVA.


 

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1161 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005636 (s)