Administratia Social-Comunitara Oradea (ASCO) a inaugurat, marti, în prezenta primarului Ilie Bolojan, noul centru de informare si relatii cu publicul pentru cetatenii asistati social.
'Realizarea noului centru de relatii cu publicul s-a nascut din dorinta cresterii eficientei calitatii serviciilor oferite catre cetateni, a gradului de transparenta a institutiei, din mai mare respect pentru cei care beneficiaza de serviciile oferite de noi, persoane care au nevoie de o atentie deosebita din partea autoritatilor locale,' a declarat Arina Mos, directoarea ASCO.
Intr-un corp al sediului institutiei din strada Primariei a fost recompartimentat si amenajat un spatiu adecvat si suficient de mare pentru a prelua serviciile oferite: servicul social, cel de prevenire a marginalizarii sociale, protectia copilului, resurse umane, salarizare, dar si în exterior, prin rampa de acces.
La realizarea centrului, ASCO a folosit surse financiare proprii, fiind vorba de aproximativ 100.000 lei. Totodata, a fost perfectionat si personalul care va deservi cetatenii în centrul de relatii cu publicul.
Prezent la deschiderea centrului, primarul Ilie Bolojan a felicitat conducerea ASCO pentru aceasta initiativa, exprimandu-si convingerea ca acest centru de relatii cu publicul va oferi un real sprijin cetatenilor, în conditiile în care ASCO deserveste zilnic aproximativ 150-200 de persoane. AGERPRES
© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1360 (s) | 43 queries | Mysql time :0.009370 (s)
Comentarii (0)