Prima pagina

 Ultima ora

 Actualitate

 Expres

 Magazin

 Economic

 Sport

 National

 International

 Sanatate

 Advertoriale

 Poza zilei

 Bancul zilei

 BZT.ro

 BZC.ro

 BZV.ro

Titlul Zilei

Acum 7 ore
 41    0

Cat costa un minut de publicitate in Super Bowl-ul americanilor si cati bani a generat intregul show

super bowl

Super Bowl a fost unul dintre cele mai asteptate evenimente din State, iar pentru 2022 organizatorii s-au dat peste cap si au adus pe scena cele mai importante nume din industria muzicala. Cum a aratat show-ul? De milioane!

NFL (National Football League), Pepsi si Roc Nation si-au unit fortele si au pus in scena unul dintre cele mai mari show-uri de la Super Bowl, pe SoFi Stadium din Inglewood, California. De data asta, spectacolul a fost asigurat de Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige si Kendrick Lamar si a fost pentru prima data cand cei cinci vor au cantat in formula asta pe aceeasi scena. Cei cinci artisti au impreuna 44 de premii Grammy, Eminem conducand topul cu 15 trofee.

Fondatorul Roc Nation, rapperul si producatorul Jay-Z, a transmis ca show-ul va fi ”istorie in devenire”. „Ocazia de a canta in show-ul din pauza Super Bowl si sa fac asta cu propria ograda va fi una dintre cele mai mari bucurii ale carierei mele”, a spus Dr. Dre.

„Ne-am propus sa-i aducem pe fani mai aproape de magia event-ului. In mod cert, va fi un moment colosal pentru istoria culturii pop.”, a declarat Todd Kaplan, seful de marketing Pepsi. 

O simpla reclama difuzata in timpul Super Bowl ajunge sa coste aproape cat un scurt-metraj, iar pretul nu este destul unui mic. Vorbim de 7.000.000 de dolari pentru o reclama de 30 de secunde pe NBC, postul care a transmis in exclusivitate evenimentul anului in sport si anume, Super Bowl LVI.

Citeste si...

Comentarii

+ Adauga Comentariu