News Flash:

Trafic inchis pe strada Garii, pana in 2023. Troleibuzele de pe liniile 13 si 18 vor avea alt capat de linie

21 Februarie 2022
328 Vizualizari | 0 Comentarii
STP

Traficul rutier de pe strada Garii va fi inchis pe tronsonul cuprins intre bucla de intoarcere a troleibuzelor si strada Nufar, pana in 2023. Incep lucrarile la Pasajul Solventul. Troleibuzele de pe liniile 13 si 18 vor avea capat de linie statia „Gheorghe Baritiu”. Se va inchide traficul rutier si pe str. Ludwig van Beethoven, pe tronsonul cuprins intre bd. Mihai Eminescu si bd. C.D. Loga.
 
 
„Traficul rutier de pe strada Garii va fi inchis pe tronsonul cuprins intre bucla de intoarcere troleibuze si strada Nufar, din cauza lucrarilor ce vor fi demarate la Pasajul Solventul, in intervalul 21.02.2022 – august 2023. In aceste conditii, troleibuzele de pe liniile 13 si 18 vor folosi ca statie de capat de linie statia «Gheorghe Baritiu», iar statiile «Gelu» si «Solventul» vor fi suspendate pe perioada lucrarilor”, transmit reprezentantii STPT.

Se va inchide traficul rutier si pe str. Ludwig van Beethoven
Si Primaria Municipiului Timisoara anunta ca se va inchide traficul rutier pe str. Garii, „intre km 0+000 – 0+216”, incepand cu data de 21 februarie, ora 10, pana in luna august 2023.

„De asemenea, pentru executarea lucrarilor de reparatii la suprafata carosabila, Primaria Municipiului Timisoara anunta ca se va inchide traficul rutier pe str. Ludwig van Beethoven, pe tronsonul cuprins intre bd. Mihai Eminescu si bd. C.D. Loga, incepand din data de 21.02.2022 (ora 07,00) pana in data de 28.02.2022.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat conducatorilor auto si recomandam pe cat posibil evitarea zonei de lucrari”, transmit cei de la PMT.

Liniile de transport scolar S1, S2, S3 si S10 vor circula deviat, astfel:
S1, S2 si S3 vor circula deviat pe bulevardul C.D. Loga – bulevardul Revolutiei din 1989 (intoarce la intersectia cu strada Nicu Filipescu) – bulevardul Revolutiei din 1989 – bulevardul M. Eminescu, dupa care circula pe traseul normal;
S10 va circula deviat pe bulevardul C.D. Loga – bulevardul Revolutiei din 1989 (intoarce la intersectia cu Nicu Filipescu) – bulevarul Revolutiei din 1989, dupa care circula pe traseul normal.
Despre Pasajul Solventul se discuta inca de pe vremea administratiei Ciuhandu, iar pe vremea lui Nicolae Robu s-a reusit actualizarea studiului de fezabilitate si semnarea contractului de proiectare si executie – in septembrie 2020, chiar inainte de alegerile locale. Atunci s-a dat si ordin de incepere si timp de sase luni ar fi trebuit sa se lucreze la proiectare. La proiectul tehnic s-a lucrat insa mai bine de un an, dupa ce administratia Fritz a cerut si modificari.

In prima jumatate a anului vor fi efectuate de activitatile de relocare a utilitatilor, groapa urmand a fi sapata in mai-iunie. Viceprimarul si-a exprimat unele rezerve pe care le are cu privire la devotamentul constructorului pentru proiect.

„Aici va zic sincer ca am niste emotii cu constructorul, pentru ca nu pare la fel de motivat ca Primaria sa execute lucrarea si uneori noi suntem cei care tragem de el mai mult decat trage el de lucrare. O sa il tinem din scurt, o sa il supraveghem cat mai des si o sa speram ca isi face treaba”, afirma Latcau.

Pasajul Solventul va avea patru benzi de circulatie, cate doua pe sens, si va fi construit in continuarea strazii Bogdanestilor, aflata acum in santier pentru modernizare. Pasajul va avea o lungime totala de 87,10 metri, va avea linii de tramvai, trotuare si piste de biciclete si va trece pe sub zece linii de cale ferata. Ar urma sa fie continuat cu un pod peste Bega care va asigura apoi legatura cu str. Garii, planul fiind sa fie inchis Inelul IV de circulatie pe partea de vest a orasului.

Pasajul Solventul ar urma sa coste 132,2 milioane de lei, echivalentul a 26,7 milioane de euro, iar primaria vrea ca 127 de milioane sa vina prin Programul „Anghel Saligny”. Doar constructiile si montajul costa 114,5 milioane de lei, conform devizului actualizat.

De construirea Pasajului Solventul se ocupa asocierea Spic Internazionale (lider/Italia) – Pod-Proiect (Iasi) – Sylc Con Trans (Arad), cu tertii Arcada Company (Galati) si Conextrust (Bacau) si subcontractantii Teoval & Co (Iasi), FDF Electric Grup SRL (Iasi), ISPCF (Bucuresti), Radaria (Galati) si SC Yda Proiect Consulting SRL (Iasi), care s-a angajat ca face lucrarea cu 111,6 milioane de lei cu tot cu TVA (22,5 milioane de euro). Totul trebuie sa fie gata in 26 luni, iar contractul, va reamintim, a fost semnat in septembrie 2020.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1142 (s) | 32 queries | Mysql time :0.006251 (s)