News Flash:

Se infiinteaza Asociatia pentru Promovarea Timisoarei. Cine sunt fondatorii si ce obiective are

28 Iulie 2021
157 Vizualizari | 0 Comentarii
promovare timisoara

Consilierii locali au votat, marti, in favoarea infiintarii la Timisoara a Asociatiei pentru Promovarea orasului pe mai multe paliere: turistic, economic, cultural, educational.

„Ultimii ani au demonstrat ca acest urias potential al orasului nu a fost suficient de mult exploatat. Timisoara a generat multe initiative independente de promovare, neavand, insa, o voce suficient de puternica pentru ca orasul sa devina mai vizibil si mai atractiv pentru oameni de afaceri, turisti, profesionisti de valoare etc. Promovarea orasului trebuie sa fie rezultatul unui larg parteneriat intre administratie, mediul de afaceri, mediul academic, societatea civila si cetatenii Timisoarei, formand o punte intre potentialul orasului nostru si utilizarea acestui potential in beneficiul comunitatii locale. In acest sens, am propus constituirea Asociatiei pentru Promovarea Timisoarei”, a declarat Dominic Fritz.

Primarul a mai precizat ca Asociatia pentru Promovarea Timisoarei va fi punctul central responsabil pentru promovarea orasului, pe plan intern si pe plan extern, prin dezvoltarea si implementarea unui concept integrat de marketing al orasului, dezvoltand o retea extinsa de parteneri, voluntari si sponsori.

Membrii fondatori ai Asociatiei sunt: Municipiul Timisoara, Asociatia Patronala Ho-Re (Hoteluri si Restaurante) Timisoara, Societatea Nationala Aeroportul International „Traian Vuia” Timisoara, Attrius Developments Srl (Iulius Town) si Asociatia Breasla Ghizilor. Acestora li se pot alatura, in timp, alte asociatii sau firme care doresc sa contribuie la indeplinirea obiectivelor specificate in statut. Pentru plata cotizatiei, propusa la valoarea de 250.000 de lei, Primaria Timisoara se va folosi si de taxa hoteliera, a carei menire trebuie sa fie chiar promovarea orasului. Principalele directii in care va actiona asociatia, pe termen lung, orientat strategic, sunt:

1. Economic si de afaceri ‒ cu scopul de a influenta deciziile companiilor de a se localiza in Timisoara, dar si de a sprijini economia locala cu oferte de promovare si consiliere;

2. Rezidential ‒ cu scopul de a pastra si a atrage forta de munca calificata, profesionisti bine pregatiti, proaspeti absolventi de studii superioare, care sa isi doreasca sa locuiasca si sa lucreze in Timisoara;

3. Hub cultural – cu scopul de a promova Timisoara ca destinatie culturala prin oferta culturala a anului 2023, dar si pentru a atrage organizarea in Timisoara de evenimente culturale de exceptie.

4. Turism si gastronomie – cu obiectivul de a creste numarul de sosiri si de innoptari ale vizitatorilor, de a furniza o oferta de servicii turistice integrata si competitiva (servicii turistice, gastronomice, de transport, de organizare evenimente si congrese etc.)

5. Cercetare si inovare – cu obiectivul de a pune in lumina potentialul de centru de excelenta si partener european in proiecte de cercetare, inovare si dezvoltare, al institutiilor universitare, al centrelor de cercetare, al companiilor timisorene.

Potrivit reprezentantilor municipalitatii, Asociatia pentru Promovarea Timisoarei va depune eforturile necesare in promovarea orasului ca destinatie turistica atractiva; centru regional dinamic si pol de dezvoltare economico-sociala, care ofera multiple oportunitati pentru investitii; vechi si renumit centru pentru studii, cercetare si incurajarea initiativelor studentesti; importanta poarta aeriana internationala; centru cultural si artistic activ si creative si oras deschis, multicultural, cosmopolit si primitor, care ofera conditii si sanse foarte bune pentru locuit, munca si trai.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2021 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1070 (s) | 22 queries | Mysql time :0.038070 (s)