News Flash:

 Obligatii pentru obtinerea avizului privind gestionarea deseurilor

8 August 2022
421 Vizualizari | 0 Comentarii
gestionarea de eurilor

La data de 01.08.2022 au intrat in vigoare Hotararea Consiliului Local nr. 320/2022 privind aprobarea Regulamentului privind gestionarea deseurilor din constructii si demolari in Municipiul Timisoara si Hotararea Consiliului Local nr.333/2022 privind aprobarea Regulamentului privind stabilirea  masurilor de protectia mediului  in timpul executarii lucrarilor de constructii in Municipiul Timisoara.

Ca noutate fata de vechiul regulament de gestionare a deseurilor din constructii si demolari in municipiul Timisoara, cel aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 320/12.07.2022, este ca beneficiarii autorizatiilor pentru lucrari de construire/desfiintare sau ai avizelor eliberate de Directia Judeteana Pentru Cultura, au obligatia sa solicite avizul privind gestionarea deseurilor, de la compartimentului de specialitate, cu atributii privind avize si control in acest sens,din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Avizul privind gestionarea deseurilor este valabil numai insotit de Planul de gestionare a deseurilor rezultate din realizarea investitiei (daca este cazul) sau desfiintare (demolare), precum si de Planul de situatie propus al investitiei vizat spre neschimbare.

Pentru mai multe detalii, cei interesati pot accesa pagina de internet a Municipiului Timisoara: https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/hotarari-ale-consiliului-local/?uid=69D26E206E65DA09C22587F000356797.

Nou fata de vechiul regulament privind stabilirea  masurilor de protectia mediului  in timpul executarii lucrarilor de constructii in municipiul Timisoara, cel aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 333/12.07.2022,  este ca pentru emiterea Avizului de Gestiune Deseuri de catre compartimentul  de specialitate cu atributii privind avize si control mediu din cadrul Primariei Municipiului Timisoara, se face evaluarea santierului in functie de categoria de risc: mic, mediu, sau ridicat, in conformitate cu prevederile din Anexa nr. 2 din HCL nr. 333/2002 „Evaluarea impactului santierului asupra mediului si masuri de reducere a impactului asupra mediului”.

            Proiectantii care  intocmesc documentatia de obtinere a autorizatiei de construire au obligatia de a incadra santierul, categoria de risc, respectiv sa prevada masurile aferente de reducere a impactului asupra mediului, necesare a fi luate pe santier. Pentru obtinerea Avizului de Gestiune Deseuri, la depunerea solicitarii, proiectantii vor inainta un exemplar cu DTOE (in care se va preciza, incadrarea santierului, conform Anexei nr. 2); documentatia depusa va include si o plansa cu organizarea de santier.

            Pentru mai multe detalii cei intersati pot accesa pagina de internet a Municipiului Timisoara  https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/hotarari-ale-consiliului-local/?uid=9C2DED1705B01410C225886E002B6F88.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1173 (s) | 32 queries | Mysql time :0.004891 (s)