News Flash:

Timisoreni, acestea sunt magazinele de la care va puteti innoi de Black Friday!

11 Noiembrie 2013
1266 Vizualizari | 0 Comentarii

Black Friday 2013 va avea loc pentru a treia oară în Romania, pe 29 noiembrie. La fel ca în anii trecuţi, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa caştigării unui număr cat mai mare de clienţi.


Lista cu principalele magazine:

#  Magazine cu produse IT: eMAG; Evomag; PC Garage; F64; ClickShop; Marketonline; Azerty; Magazinultau  #  Magazine cu electrocasnice: Altex; Domo; Carrefour; Flanco  #  Magazine de fashion, încălţăminte şi accessorii: TinaR; Ecco Shoes; Miniprix; Boutique Mall  # Magazine de cărţi: Nemira; Elefant.ro; Libris; Okian; BookCity  #  Magazine cu jucării şi articole pentru copii: Bebe Bliss; Best Kids; DinoLand; 101 Jucării  #  Cadouri: E-Cadou; USBMania; FunGift; Cadouri De Top.


Posibile probleme
Probleme au existat în ultimii doi ani pentru magazinele care nu au fost suficient de bine pregătite în ceea ce priveşte stocurile de produse. De asemenea, retailerii online au întampinat dificultăţi în plasarea comenzilor, dar şi în fluidizarea acestui proces. Unii s-au dovedit a fi învinşi deoarece numărul mare de comenzi plasate a făcut ca serverele acestora să cadă, ceea ce a dus la pierderea clienţilor şi evident a unor sume consistente de bani.


In esenţă Black Friday este o cursă pentru vanzător, care trebuie să îşi vandă produsele aflate sub promoție în timp util, dar şi pentru cumpărător, care trebuie să îşi aleagă cu grijă bunurile dorite. Oricine a cumpărat produse de Vinerea neagră ştie din proprie experienţă că răbdarea în această zi este o virtute, iar o bună planificare şi nervi de oţel pot fi calităţi răsplătite cu achiziţionarea unor chilipiruri în singura zi din an în care oricine poate pleca acasă fericit, dar şi cu bani în buzunare.


Originea Black Friday
Black Friday este o sărbătoare americană care a reuşit să se impună pe majoritatea pieţelor din lume. Sub aspectul reducerilor substanţiale la diverse produse, retailerii reuşesc să atragă foarte mulţi clienţi ce sunt dispuşi să scoată din buzunar sume de bani pentru laptop-uri, televizoare, monitoare, maşini de spălat, tablete, telefoane mobile sau console video.


Procentele cu care se vor reduce prețurile
Ideea unei zile în care reducerile se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încantă clienţii magazinelor, deoarece, cu reduceri de 30, 40 sau chiar 50%, atat magazinele, cat şi cumpărătorii, reuşesc să iasă în caştig. Pe de o parte, orice client plăteşte mai puţin decat se aştepta pe produsul dorit, în timp ce magazinul care vinde produsul reuşeşte să caştige la cantitatea mai multor bunuri vandute.

Cele mai caştigate din afacerea  Black Friday sunt magazinele online, deoarece comenzile pot fi făcute cu uşurinţă cu ajutorul paginilor de internet ale acestora. Clientul nu mai este nevoit să se deplaseze într-un spaţiu fizic, iar magazinul caştigă timp şi rapiditate odată cu livrările deja plasate.

Nici magazinele clasice nu se pot plange că vanzările nu merg bine în singura zi din an în care reducerile sunt cele mai consistente, însă de cele mai multe ori cumpărarea unui produs cu ocazia Black Friday devine pentru client o cursă contratimp pe care trebuie să o caştige în dauna competitorilor săi.

Romania a sărbătorit Black Friday pentru prima dată în anul 2011. Retailerii online, magazinele de electrocasnice şi distribuitorii de produse IT&C, electronice şi electrocasnice au avut de caştigat, unii mai mult, iar alţii mai puţin. Cert este că toată piaţa a avut de caştigat de pe urma sărbătorii americane împrumutate cu succes şi în Romania.

 


black friday
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Comentarii (0)

Introduceti comentariul dumneavoastra

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1223 (s) | 43 queries | Mysql time :0.007763 (s)