News Flash:

Atenție!

Artiștii stradali din Timișoara pot depune cererile de autorizare

12 Iunie 2024
77 Vizualizari | 0 Comentarii
Sursa foto Tion ro

Casa de Cultură a Municipiului Timișoara a emis o invitație către artiștii stradali pentru a participa la procedura de autorizare. Aceasta va avea loc în Sala Lira a instituției în perioada 20-21 iunie.

Pentru a se înscrie, cei interesați trebuie să urmeze următorii pași:

Să citească cu atenție regulamentul, disponibil pe site-ul www.casadeculturatm.ro; să descarce formularul de pe același site; să completeze formularul, fie în format fizic, fie digital; să trimită formularul completat la adresa de e-mail office•ccmt.ro sau să-l depună personal la sediul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara, situat pe strada Miron Costin nr. 2, în intervalul orar 9-14, de luni până vineri.

Înscrierea va fi considerată validă numai după primirea unui număr de înregistrare. Perioada de înscriere a început marți și se va încheia pe 18 iunie.

„Audițiile vor avea loc în 20-21 iunie, de la ora 9. Programul detaliat, pe zile și pe ore, al audițiilor, va fi comunicat miercuri, 19 iunie, pe site-ul și pe pagina de Facebook a Casei de Cultură. Se pot înscrie artiștii care doresc să performeze în spațiul public și nu au legitimație în termen de validitate, precum și artiștii a căror legitimație expiră în octombrie 2024”, au declarat, marți, reprezentanții Casei de Cultură a Municipiului.

Instituția organizează două sesiuni de audiții pentru autorizare pe an, în luna ianuarie și în luna iunie. Conform regulamentului, activitățile culturale desfășurate în spațiul public pot fi realizate de persoane sau grupuri de maximum cinci membri, cu vârsta minimă de 16 ani, indiferent de studii sau specializare. În cazul în care mai mulți artiști sau muzicieni (maximum cinci) doresc să colaboreze, aceștia se pot asocia și pot aplica pentru o singură autorizație. Autorizația va fi eliberată reprezentantului grupului, iar ceilalți membri vor fi menționați în anexă. Evaluările membrilor comisiei vor varia între 1 și 10 puncte.

Autorizația va fi acordată doar celor care obțin minimum 7 puncte din partea fiecărui membru al comisiei. Vor exista audiții pentru artiști-interpreți și muzicieni, care trebuie să prezinte un repertoriu format din minimum zece piese, comunicate anterior evaluării. Actorii trebuie să ofere un moment teatral compus din minimum trei secvențe. Dansatorii trebuie să prezinte un moment coregrafic. Solicitanții din domeniul artelor vizuale trebuie să prezinte un portofoliu de lucrări artistice și o demonstrație practică a abilităților lor.

Materialul muzical trebuie să fie adus la audiție pe un stick USB, iar Casa de Cultură va pune la dispoziție o boxă portabilă. Dacă prestațiile necesită alte echipamente, acestea trebuie furnizate de către artiști. În funcție de punctajul obținut, artiștii pot desfășura activitățile în următoarele locuri: Pentru Piața Victoriei, Piața Libertății, Piața Unirii, Piața Sf. Gheorghe, Platoul din fața Parcului Central și alte străzi și piețe menționate, calificativul minim necesar este 8. Pentru Platoul Sinaia, Piața Traian, Piața Țarcului, Piața Romanilor, Parcul Alpinet și alte străzi și piețe menționate, calificativul minim necesar este 7.

„Artiștii care solicită autorizare temporară, ocazională (studenți, turiști etc. care locuiesc temporar la Timișoara) pot depune cererea de autorizare în orice moment al anului, aceasta fiind supusă analizei, în cadrul unei ședințe extraordinare a comisiei, care se va întruni în mod special, conform regulamentului. Autorizarea temporară este de maxim 30 de zile și poate fi reînnoită de maxim două ori, pe parcursul unui an. Pentru detalii, vă stăm la dispoziție la telefon 0256-498214, zilnic, între orele 9-16”, au mai declarat reprezentanții Casei de Cultură a Municipiului Timișoara.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1165 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005386 (s)