News Flash:

Primaria Timisoara isi ia o centrala telefonica moderna, cu robot. Cu aproape 25.000 de euro

9 Decembrie 2021
322 Vizualizari | 0 Comentarii
Primaria 1

„O centrala moderna pentru o administratie de secol XXI”! Asta isi doresc reprezentantii Primariei Timisoara pentru timisoreni. PMT anunta ca „isi imbunatateste serviciile de relatii cu cetatenii”. Mai exact, cumpara o centrala de telefonie moderna, cu aproape 25.000 de euro. Cea existenta este invechita.
 
 
Centrala telefonica analogica pe care Primaria Timisoara o are acum nu mai este buna. Intretinerea ei costa aproape 50.000 de lei fara TVA in fiecare an, iar tehnologia ei este una „invechita”. Potrivit Serviciului Comunicare al municipalitatii, „numerosi timisoreni au sesizat faptul ca nu au reusit sa intre in legatura cu un operator sau cu un anumit departament al primariei”.

S-a decis sa se faca o achizitie noua, adica o centrala de telefonie moderna care va costa, cu tot cu mentenanta si suportul pe doi ani, 120.000 de lei cu tot cu TVA, echivalentul a aproape 25.000 de euro.

„Noua centrala va putea prelua un numar nelimitat de utilizatori si va avea un receptioner digital sau robot (dotat cu tehnologie IVR – ce permite interactiunea cu centrala digitala prin intermediul comenzilor vocale si tastaturii de pe telefon), care sa repartizeze apelurile dupa nevoile apelantului. Implementarea noii centrale va permite si urmarirea mult mai exacta a sesizarilor si cererilor venite din partea cetatenilor, astfel incat fiecare apelant sa primeasca raspunsurile de care are nevoie”, transmite Serviciul Comunicare al PMT.

Implementarea se va face cu ajutorul celor de la Orange, iar centrala noua va deveni functionala la inceputul anului 2022. Cu ajutorul ei, cred cei din primarie, se va „imbunatati comunicarea dintre administratie si cetatean”. In plus, va creste nivelul de control al calitatii, mai explica specialistii PMT.

„Scopul acestei achizitii este de a imbunatati comunicarea dintre administratie si cetatean, de a introduce un sistem usor de urmarit, digitalizat si cu un nivel ridicat de control al calitatii. In plus, cetatenii care nu au deprinderi digitale vor putea sa interactioneze cu serviciile primariei”, completeaza aceeasi sursa.

Un alt aspect scos in evidenta de cei din primarie spune ca angajatii municipalitatii care vor prelua apelurile vor putea fi monitorizati mult mai usor, cu scopul de a imbunatati calitatea serviciului, „iar datele colectate vor fi folosite pentru a creste performanta si pentru a scadea timpii de raspuns la sesizarile venite din partea timisorenilor”.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1180 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005031 (s)