News Flash:

P&G;in parteneriat cu dm Romania inaugureaza o noua Sala de Clasa ca Acasa in judetul Timis

1 Septembrie 2022
314 Vizualizari | 0 Comentarii
Dup renovare O sal de clas ca acas 1

Bucuresti, xx septembrie 2022 - Pentru al cincilea an la rand, Procter & Gamble a continuat proiectul O sala de clasa ca acasa, transformand un nou spatiu intr-o lume magica pentru elevii din clasa pregatitoare. Editia 2022 a campaniei a beneficiat de parteneriatul cu dm Romania astfel incat, din septembrie, copiii care vor pasi pentru prima data pe treptele Scolii Gimnaziale Giera, din judetul Timis, se vor bucura de un univers al povestilor si al invatarii prin joc.
Cu implicarea arhitectului Miruna Pavoni, arhitect cu o vasta experienta in crearea si amenajarea spatiilor educationale pentru copii, spatiul a fost complet renovat si redecorat – de la pardoseala si pereti pana la mobilier si elemente decorative. Arhitectura si design-ul clasei transmit sentimentul unei pauze reale de la un mediu tipic scolar, oferindu-le astfel copiilor un spatiu in care sa isi poata contura viitorul. 
„Responsabilitatea sociala in dm aloca un spatiu special dedicat celor mici, prin diferite actiuni, multe din ele cu caracter recurent. Copiii reprezinta viitorul, insa educatia e cea care asigura acest viitor, iar proiectul <<O sala de clasa ca acasa>> ne-a oferit posibilitatea de a da o mana de ajutor in comunitatea din Giera, judetul Timis, copiilor ce aveau nevoie de aceasta sala si de dotarile necesare desfasurarii activitatii de invatare, atat de necesara pentru o buna dezvoltare a micutilor si pentru intampinarea abandonului scolar”, a spus Daniela Jordanovski, Manager Marketing si Achizitii in cadrul dm Romania.
„Brandurile noastre isi continua misiunea de a fi o Forta a Binelui si a Cresterii, cu atat mai mult intr-o perioada in care comunitatile au nevoie de o si mai mare implicare din partea noastra. Prin intermediul campaniei O Sala de Clasa ca Acasa elevii beneficiaza de un proces de acomodare cat mai placut si usor, intr-un univers sigur, prietenos, colorat si incurajator, pentru a-i ajuta sa mearga cu drag la scoala inca din prima zi”, a spus George Carpov, Company Communications Director P&G.
Campania O Sala de Clasa ca Acasa a fost lansata in 2018. De atunci, cu fiecare sala de clasa renovata an de an, P&G a reusit cu succes sa transforme fiecare spatiu intr-o lume magica pentru copii, ajutandu-i sa se dezvolte si sa isi atinga potentialul maxim. Selectarea scolilor beneficiare este realizata cu ajutorul ONG-urilor active in zonele respective. 

Despre Procter & Gamble
P&G deserveste consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de incredere, de calitate si superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Herbal Essences®, SK-II®, Tide®, Vicks® si Whisper®. Comunitatea P&G desfasoara operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume. 
Despre dm Romania
Compania dm drogerie markt a fost infiintata in 1973, iar de atunci s-a extins in 14 tari: Austria, Romania, Bosnia, Bulgaria, Croatia, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia si Ungaria, cu aproximativ 3800 de magazine si 66.000 de angajati in Europa. In Romania, lantul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani, timp in care a evoluat constant, fiind in continua expansiune, cu peste 1 000 de angajati si mai mult de 120 de magazine active.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1233 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005645 (s)