News Flash:

Directia Fiscala da aproape 190.000 de euro pe servicii de imprimare, copiere, fax si scanare documente

22 Iulie 2021
487 Vizualizari | 0 Comentarii
directia fiscala

Directia Fiscala a Primariei Timisoara vrea sa-si rezolve problema actelor pe urmatorii trei ani. Cauta o firma care sa-i dea echipamentele necesare pentru imprimarea documentelor si pune la bataie aproximativ 190.000 de euro. Peste 60.000 de euro/an.

Cel mult 924.630 de lei cu tot cu TVA pune la bataie Directia Fiscala din cadrul Primariei Timisoara pentru un acord-cadru de prestare servicii „de imprimare, copiere, fax si scanare documente”, pe urmatoarele 36 de luni.

„Prestatorul de servicii trebuie sa puna la dispozitia autoritatii contractante (cu titlu de custodie) echipamentele precizate in caietul de sarcini, care vor fi utilizate de angajatii DFMT pentru imprimare, copiere, fax, scanare”, se arata in anuntul transmis catre SEAP – Sistemul Electronic de Achizitii Publice.

Echipamentele trebuie sa suporte cel putin 4,02 milioane de pagini A4 sau cel mult 5,18 milioane de pagini A4. Firma care le va livra va fi nevoita sa aiba un program care sa monitorizeze atat echipamentele, cat si numarul de pagini tiparite, sa aduca tonere si sa asigure mentenanta lunara, dar si la cerere. In plus, va trebui sa-i instruiasca pe angajatii Directiei Fiscale ca sa stie sa foloseasca imprimantele si copiatoarele.

Directia Fiscala va incheia in fiecare an contracte subsecvent, „in functie de necesitatile si de fondurile alocate”. Ofertele pot fi depuse pana in 26 august.


 

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2022 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0824 (s) | 23 queries | Mysql time :0.032925 (s)