News Flash:

Cum sa slabesti eficient si sanatos cu dieta semafor

2 Iunie 2018
536 Vizualizari | 0 Comentarii
dieta semafor

De la o anumita varsta, femeile decid sa incerce diferite diete care, unele dintre ele dau roade mai mult sau mai putin. Cu toate astea, exista o modalitate mult mai simpla si eficienta de a scapa de kilogramele in plus, respectand consumul unor alimente potrivite.

Dieta semafor imparte alimentele in trei categorii, ce corespund culorilor unui semafor, scrie tvhappy.ro. In primul rand sunt alimentele din categoria verde, cele care pot fi mancate in mod liber; in al doilea rand alimentele galbene, ce pot fi consumate ocazional si cu moderatie; si in cele din urma alimentele ce corespund culorii rosu, care sunt interzise. Pe scurt, tot ce trebuie sa faci este sa clasifici alimentele in functie de cerintele acestei diete:

VERDE - In principal legumele si fructele precum: salata, spanac, ciuperci, fasole verde, ceapa, usturoi, ardei, praz, capsuni, zmeura, ananas, cirese, grapefruit, mandarina, portocale, kiwi etc. De asemenea sunt incluse: peste alb si pui, lactate cu grasime, orez brun.

GALBEN - Alimente pe care le poti consuma cu moderatie; aceasta categorie include: bananele si avocado, paine alba, orez si paste, nuci, fructe uscate, oua, cartofi si carne rosie.

ROSU - Sunt acele alimente (interzise) pe care trebuie sa le alungi din dieta ta sau cel putin sa fie consumate foarte ocazional: toate alimentele prajite, fructe in sirop, carnati, alcool si bauturi racoritoare, sosuri, produse de patiserie, alimente sarate sau alimente afumate si carnea grasa (unt, untura etc.)


semafor tvhappy verde galben rosu
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1195 (s) | 34 queries | Mysql time :0.041366 (s)