News Flash:

Dan Costescu, despre neintelegerile cu Ciolos: Nu am gasit o cale comuna in reformarea CNADNR

11 Iulie 2016
1002 Vizualizari | 0 Comentarii
ciolos
Fostul ministru al Transporturilor, Dan Costescu, a declarat luni, intr-un interviu pentru ziarul Gandul ca demisia sa a venit ca urmare a unor neintelegeri pe care le avea cu premierul Dacian Ciolos, pornind de la modul de comunicare si pana la viziunea asupra restructurarii CNADNR.
"Atunci cand sunt diferente de opinii, ele trebuie rezolvate cat mai rapid. Diferentele de opinie erau cu premierul Ciolos. Este vorba despre stil de lucru, veneam din medii diferite. Pe partea de comunicare aveam pareri diferite asupra a cand trebuie comunicate proiectele, eu eram de parere ca trebuie sa avem ceva concret, solicitarile erau de a comunica mai des", a declarat fostul ministru al Transporturilor, Dan Costescu, intr-un interviu pentru ziarul Gandul.
Cat priveste decizia de a demisiona din cabinetul Ciolos, fostul ministru al Transporturilor a declarat ca "au fost mai multe lucrurari care s-au strans. Unul dintre ele era reformarea CNADNR, la care eu imi mentin si acum parerea ca om care am lucrat in structura, acolo s-a dorit o comunicare rapida a acestui lucru, eu am spus ca o restructurare la o companie de importanta CNADNR nu poate sa ia mai putin de 2-3 ani, dar ne-o asumam intr-un an, dansul a vrut chiar si mai devreme, aici nu a gasit nicio cale comuna".
Dan Costescu a demisionat in data de 5 iunie din functia de ministru al Trannsporturilor, decizia fiind luata cu cateva minute inainte ca premierul Ciolos sa iasa public sa anunt mai multe remanieri.
Costescu fusese criticat anterior pentru ca a numit transportul cu trenul unul de lux. Acum revine insa si spune ca a facut referire la situatia din alte state.
"Nu m-am referit deloc la Romania, m-am referit la Europa, era vorba de alte tari. Acolo trenul este un lux, de exemplu un bilet intre Nuremberg si Munchen cu autocarul este 10-12 euro, cu trenul este 50-60 de euro, deci de aproape cinci ori mai mult. Acolo pe peronul garii gasesti segmentul de administratie mica si medie, toata lumea cu laptop pentru ca vrea sa lucreze in tren. La asta m-am referit. La luxul din Germania si Italia, Franta, pentru ca este la fel. La noi calea ferata este itr-o stare deplorabila, in ultimii 25 de ani nu s-a investit aproape deloc. Inainte de 1989 se refaceau 800 de km pe an, in ultimii 25 de ani primeam bani de reparatii pentru 8 km pe an", a mai spus Costescu in interviul pentru ziarul Gandul.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Comentarii (0)

Introduceti comentariul dumneavoastra

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1196 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005019 (s)