News Flash:

CJ Timis vrea sa devina digitala si sa elimine la maxim hartia din procesul birocratic

26 August 2021
421 Vizualizari | 0 Comentarii
CJ Timis

CJT cauta o firma de specialitate care sa puna la punct o platforma digitala care sa functionalizeze procedurile interne din cadrul institutiei. Prin intermediul acesteia se doreste optimizarea procedurilor administrative din cadrul Consiliului, prin transpunerea in mediu digital a informatiilor, fluxurilor si documentelor utilizate in activitatea curenta. Scopul final, un mod de lucru „paperless”.

Noul mod de lucru va permite initierea si circulatia documentelor semnate digital, cat si arhivarea lor in centrul de date al institutiei.

Procedura de selectie a fost lansata deja in licitatie, iar caietul de sarcini prevede intregul proces necesar unei bune implementari a platformei: analiza cerintelor, proiectare, programare (codare), integrare, testare, instalare, configurare, punere in functiune, documentare si instruire, precum si furnizarea serviciilor de mentenanta aferente perioadei de garantie.

Ulterior, platforma realizata la nivelul Consiliului Judetean Timis va permite integrarea structurilor subordonate, determinand gestionarea mai facila a relatiei cu acestea si desfasurarea activitatilor interinstitutionale. De asemenea, platforma va constitui o parte din componenta back-office pentru portalul institutiei, permitand interactiunea cu cetatenii, mediul de afaceri, organizatii non-guvernamentale, precum si alte institutii publice.

Caietul de sarcini a fost realizat de o echipa multidisciplinara a CJ Timis coordonata de administratorul public al judetului, Marian Constantin Vasile.

„Eforturile echipei s-au concentrat spre a genera o documentatie de atribuire calitativa, clara si atractiva pentru ofertantii seriosi. Asteptam un numar cat mai mare de oferte de la firme, companii care doresc sa isi testeze puterile in sustinerea institutiilor publice din Romania. Ne dorim un nou start in administratia judetului, cat si setarea unui cadru de lucru ce va servi ca exemplu de bune practici pentru toate celelalte administratii publice”, a subliniat acesta.
Dupa stabilirea castigatorului, in momentul in care firma respectiva va incepe lucrul, va avea la dispozitie cel mult 330 de zile calendaristice pentru a duce la bun sfarsit contractul.


 

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1229 (s) | 32 queries | Mysql time :0.004405 (s)