News Flash:

5 sfaturi pentru a te proteja de Alzheimer

15 Aprilie 2018
708 Vizualizari | 0 Comentarii
alzheimer 2

Specialistii spun ca sunt anumite lucruri pe care le poti face pentru a preveni boala Alzheimer. De asemenea, trebuie sa stii ca daca cineva din familie sufera de aceasta boala, nu inseamna in mod obligatoriu ca si tu vei trece prin aceleasi probleme. Studii realizate la Unicersitatea din Arizona au demonstrat ca riscul de a suferi de Alzheimer este mai mare in cazul persoanelor care au kilograme in plus. Afla ce ai putea face pentru a te asigura ca scad sansele de a suferi de aceasta boala.

Ce poti face pentru a reduce riscul de aparitie a bolii Alzheimer

1. Este bine sa ai o alimentatie sanatoasa si echilibrata. Medicii recomanda consumul de fructe si legume, nuci, seminte, cereale, peste, ulei de masilne si vin rosu (in cantitati moderate). Si, daca vei avea o astfel de alimentatie, atunci nu vei avea nici probleme cu greutatea. Nu in ultimul rand, astfel scad sansele de aparitie a bolii Alzheimer.

Dr. Oz recomanda cele mai bune alimente care protejeaza creierul de Alzheimer

2. Sportul ajuta. Sportul Iti imbunatateste capacitatea de concentrare si stimuleaza celulele creierului sa se dezvolte. Ajuta si memoria de lunga durata, spune Wendy Suzukim, profesor la Universitatea din New York. Niciodata nu este prea tarziu sa incepi sa faci miscare. Se recomanda 150 de minute de sport pe saptamana. Si, chiar si plimbarile intr-un ritm mai alert te pot ajuta.

3. Lasa-ti creierul sa lucreze. Este important sa alegi anumite activitati placute, care ii permit creierului sa functioneze. Astfel vei imbunatati conexiunile dintre neuroni si iti vei imbunatati abilitatile cognitive. Poti alege un puzzle, anumite jocuri, poti participa la evenimente culturale etc.

4. Este important sa petreci timp alaturi de oamenii potriviti. Oamenii a caror companie iti place te stimuleaza din punct de vedere intelectual. Este bine sa fii in compania acelor persoane care iti fac bine si trebuie sa incerci sa eviti sa petreci timp alaturi de persoanele toxice. Studiile au demonstrat ca interactiunile negative cresc riscul de a dezvolta anumite tulburari cognitive.

5. Dormi suficient. Un studiu realizat in Brigham a dezvaluit faptul ca femeile care dorm 5 ore in fiecare noapte sau chiar mai putin vor dezvola, pe masura ce inainteaza in varsta, anumite tulburari cognitive. Este important sa faci din somn o prioritate, pentru ca daca nu dormi suficient, creierul tau nu va primi suficient oxigen.


alzheimer dr oz
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1105 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018169 (s)