News Flash:

In luna februarie se depun cereri pentru un loc în Incuboxx

26 Ianuarie 2015
1918 Vizualizari | 0 Comentarii
Sunt deja firme interesate in a activa in noul Centru IT&C Incuboxx al Primariei Timisoara. Centrul este realizat printr-un proiect pe bani europeni in valoare de 4 milioane de euro, inaugurat in 2014, in primavara, dar inca fara… locatari. Si totusi, exista speranta… Deschiderea sesiunii de depunere a solicitarilor pentru inchirierea spatiilor din cladirea Incuboxx are loc incepand cu data de 16 februarie 2015. De noua infrastructura de afaceri pot beneficia firme care se ocupa de: consultanta IT, asistenta tehnica - mentenanta IT, recuperare date, web-design, inregistrare domenii si web hosting (gazduire web), securitate IT, virtualizare, depanare calculatoare, proiectare retele de calculatoare si crearea de programe informatice specializate, scrie ziuadevest.ro. Centrul Incuboxx este o cladire de birouri cu demisol, parter si patru etaje, unde autoritatile locale intentioneaza sa ofere gazduire, in conditii avantajoase, unor firme din domeniul IT&C. Este o infrastructura care se adreseaza intreprinzatorilor locali, in special tineri absolventi ai facultatilor de profil IT&C si cadre didactice tinere, precum si IMM-uri, inclusiv microintreprinderi, aflate in faza de incubare/ consolidare a afacerii, care desfasoara activitati in domeniul tehnologiei informatiei si comunicatii. Tarifele incep de la 3,5 euro/ mp2 pentru firmele in perioada de incubare si 5 euro/ mp2 pentru cele in consolidare in primul an de inchiriere. Dosarele pentru inchirierea de spatii in cladirea Incuboxx se vor depune la Serviciul de Relationare Directa cu Cetatenii de la Primaria Timisoara (camera 12), ghiseele 10 si 11. Sunt necesare: o cerere tip, un plan de afaceri, un angajament de realizare a unui numar minim de locuri de munca, copii dupa cartea de identitate a administratorului si certificatul de inregistrare la ONRC, un certificat constatator, acte doveditoare privind numarul de angajati (contracte de munca, tabel Revisal) si ultimul bilant contabil, daca exista. Solicitarile vor fi evaluate si in termen de 30 de zile se va da un raspuns.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1135 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005969 (s)