Din păcate pentru şoferi, acest peisaj cu gropi a devenit o obişnuinţă în apropiere de Vama Nădlac. La fel ca şi în anii precedenţi, deşi şoseaua s-a stricat, drumarii întârzie să intervină cu reparaţiile.
De câte ori au fost întrebați de gropile de pe şosea, constructorii s-au legat de valorile de trafic mult crescute față de cât era prevăzut inițial. În loc de 15.000 de maşini pentru cât a fost proiectat iniţial drumul, pe aici trec în jur de 40.000 de mașini zilnic ceea ce duce la o uzură mare asfaltului.
- Ce spuneţi, întrebăm, cum arată drumul după iarnă? ”Dezastru total!”, - E aşa în fiecare an sau doar anul ăsta? ”Nu, în fiecare iarnă”, - Dar oameni la reparat aţi văzut? ”Deocamdată, nu”, ”Foarte multe, foarte multe! Plin de gropi!” - E ceva obişnuit în fiecare an sau doar anul ăsta? ”Tot timpul, în România e ceva obişnuit!” - Dar oameni la reparat aţi văzut? ”Nu, nu, încă nu!”, spun șoferii.
Reparația capitală de peste 50 de milioane euro din 2009 a ținut doar câteva luni după care a fost nevoie să se intervină cu lucrări de peticire. În comparație, reabilitarea anterioară făcută în 1995 a menținut drumul în stare perfectă, fără nici un fel de plombe, până în 2007. Digi24.ro
© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1248 (s) | 43 queries | Mysql time :0.007839 (s)
Comentarii (0)