News Flash:

Dieta cu migdale alunga foamea

8 Septembrie 2018
422 Vizualizari | 0 Comentarii
migdale inmuiate

Multe reprezentante ale sexului frumos care tin cure de slabire scot migdalele din alimentatie, caci au senzatia ca ingrasa. Din contra! Potrivit mai multor studii, acestea va ajuta sa eliminati masa de grasime.

Migdalele au multe beneficii pentru sanatate, incepand de la a fi ajutor de baza in curele de slabire pana la mentinerea conditiei fizice si a sanatatii inimii. Pentru ca sunt bogate in proteine, migdalele pot reprezenta un aliment important din dieta unui vegetarian: 100 g migdale contin 12% din necesarul zilnic de proteine. Aceste substante nutritive contribuie la refacerea muschilor si la arderea depozitelor adipoase. Atunci cand masa musculara este hranita corespunzator cu proteine, metabolismul functioneaza la capaci- tate maxima si arde caloriile foarte eficient.

De asemenea, acestea contin minerale precum manganul, care ajuta sistemul osos si regleaza cantitatile de zahar din sange, si magneziu, esential pentru organele interne, muschi si functionarea corecta a sistemului nervos. Migdalele au un indice glicemic scazut, ceea ce inseamna ca va mentin nivelul zaharului din sange la o limita normala si alunga foamea pentru mai mult timp. Aceste fructe oleaginoase sunt o arma incontestabila in lupta cu kilogramele, pentru ca va ajuta sa va saturati repede, gratie fibrelor si a acizilor grasi esentiali. Scad nivelul de colesterol rau, im- piedica asimilarea grasimilor nesanatoase in organism si combat poftele alimentare.

Un studiu realizat la Universitatea Purdue a examinat efectele consumului de migdale la 137 de pacienti cu risc de a se imbolnavi de diabet de tipul II. Acesta a descoperit ca 42 g migdale prajite si sarate pe zi reduc apetitul. In plus, concentratia de glucoza din sange scade. Un alt studiu, realizat in Spania si publicat in revista „Obesity”, a constatat ca participantii care au mancat migdale de doua ori pe saptamana (recomandat este de patru ori) au avut o rata de ingrasare cu 31% mai mica decat cei care nu au mancat aproape niciodata fructe oleaginoase. Autorii studiului care au observat 8.856 de adulti, pe o perioada de 28 de luni, au concluzionat ca migdalele si nucile reduc riscul de ingrasare in medie cu aproximativ cinci kilograme pe an. In International Journal of Obesity and Related Metabolic Disorders a fost publicat un studiu care a aratat importanta migdalelor intr-o dieta saraca in calorii. Unii dintre cei 65 de adulti obezi si supraponderali au tinut dieta (acelasi numar de calorii zilnic) cu migdale, iar ceilalti fara migdale. Dupa ?ase luni, cei care au tinut dieta in care au inclus si migdale au slabit 18% din greutatea initiala, iar restul, doar 11%. Cei din prima categorie au slabit 14% din grasimea din talie, comparativ cu 9% din a doua categorie.

Doctor Penny-Kris Etherton de la Universitatea de Stat din Pennsylvania a facut o comparatie intre doua grupuri de oameni care sufereau de probleme cu colesterolul. Participantii la studiu din primul grup au consumat 42 g migdale pe zi, in timp ce oamenii din al doilea grup au avut parte de gustari bogate in carbohidrati. Chiar daca diferentele de greutate nu au fost semnificative, arata oamenii de stiinta, dieta cu migdale tinuta timp de sase saptamani a dus la reducerea masei abdominale si la reducerea masei de grasime de la nivelul abdomenului. Exista si diete extreme, care presupun consumarea numai de fructe si de migdale timp de trei zile, dar noi va recomandam sa includeti migdalele in dieta dumneavoastra la gustari. Trebuie sa consumati zilnic 34,5 g migdale, cantitate considerata de nutritionisti ca fiind suficienta pentru arderea grasimilor si pentru pierderea in greutate. sursa: taifasuri.ro


grasime migdalele proteine obezi supraponderali
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1200 (s) | 34 queries | Mysql time :0.016110 (s)