„Urgenta” neobisnuita pe care a avut-o luni seara un barbat din Resita. Acesta a sunat la 112 in jurul orei 22.50 sa-si manifeste nemultumirea pentru faptul ca nu poate vorbi cu sotia sa. „Vinovate” au fost retelele de socializare, care nu au functionat.
„Ieri, ora 22.47, un barbat din Resita a apelat numarul unic de urgenta 112 pentru a sesiza ca este nemultumit de faptul ca nu functioneaza o aplicatie de pe o retea de socializare si nu poate vorbi cu sotia sa”, transmite IPJ Caras-Severin.
Barbatul a fost consiliat de catre politistii Centrului Operational si a fost avertizat cu privire la utilizarea serviciului pentru apeluri de urgenta 112. Luni seara, timp de mai multe ore, nu au functionat Facebook, Whatsapp si Instagram.
De-a lungul timpului, dispecerii s-au lovit si de alte nemultumiri ciudate ale cetatenilor care au sunat la 112. Oamenii au apelat pentru a reclama probleme precum intreruperea energiei electrice, nemultumiri legate de modul de servire in restaurante sau de zgomotul produs de aparatele de aer conditionat din magazine, de fiecare data apelantii fiind consiliati si indrumati sa se adreseze institutiilor competente, astfel de apeluri nereprezentand urgente care sa necesite actiunea agentiilor specializate de interventie.
Politistii vin si cu o serie de sfaturi pentru cetatenii care vor sa sune la 112:
Nu sunati la 112 pentru probleme non-urgente! Apelurile non-urgente reprezinta acele situatii in care nu este nevoie de interventia imediata a echipajelor Ambulantei, Politiei, Pompierilor sau ale Jandarmeriei. Apelarea nejustificata a numarului 112 poate costa viata unei persoane aflate in pericol. In timp ce operatorul se ocupa de un apel non-urgent, pe linie poate astepta o persoana care are intr-adevar nevoie de ajutor!
© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1121 (s) | 32 queries | Mysql time :0.004862 (s)
Comentarii (0)