News Flash:

Clientii pagubiti de agentia de turism Genius Travel au depus plangeri penale impotriva firmei

17 August 2016
1018 Vizualizari | 0 Comentarii
litoral2
Clientii Genius Travel, care au fost anuntati prin e-mail ca nu mai pot merge in vacanta pentru ca firma a intrat in insolventa, s-au strans, miercuri, in fata agentiei de turism, unii dintre ei anuntand ca au depus deja reclamatii si plangeri penale impotriva companiei.
Aproximativ 15 persoane s-au adunat, miercuri, in fata sediului agentiei de turism Genius Travel din Capitala dupa ce zilele trecute au fost anuntate prin e-mail ca firma a intrat in insolventa si ca nu mai pot pleca in vacanta.
Clientii au facut reclamatii la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC),  plangeri penale si spun ca vor sa primeasca inapoi banii.
Una dintre clientele firmei a declarat ca a decis sa depuna plangere penala dupa ce reprezentantii agentiei nu i-au mai raspuns la telefon sau e-mail.
"Sotul meu a achizitionat un pachet turistic pentru Grecia, in jur de 1.400 de euro. A achitat avansul, aproximativ 900 de euro, iar pe 9 august a venit sa achite diferenta. Banii au fost luati. Pe 12 august, am primit notificare ca se intra in insolventa. Asta nu exista. Insolventa nu apare de pe o zi pe alta. Nici azi nu este inregistrata la Tribunalul Bucuresti o cerere de insolventa. (…) Am venit la companie, toate telefoanele sunt inchise, mail-urile nu functioneaza. si mi-am dat seama despre ce este vorba. (…) Am reclamat la ANPC, voi verifica pe instanta sa vad daca depun insolventa. Am depus o plangere penala impotriva societatii si a reprezentantilor societatii. Vom merge la asigurator si la Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT)", a declarat, pentru MEDIAFAX, Mirela Dumitrescu, clienta Genius Travel.
]Un alt caz este cel al Florentinei, care a platit in jur de 2.000 de euro pentru un sejur in Bulgaria. Ajunsa la destinatie, s-a vazut nevoita sa mai achite aproape 1.000 de euro in plus, dupa ce i s-a spus ca nu are rezervare, iar reprezentantii Genius Travel nu au mai raspuns la telefon.
"Noi am platit vacanta in februarie. Atunci am platit integral 2.000 si un pic de euro pentru sapte nopti si opt zile in Bulgaria. Sambata, cand sa intram in Bulgaria, ne-au sunat de la firma si ne-au spus ca ne-au mutat vacanta pe un alt hotel pentru ca au dat camerele noastre. Am mers la hotelul respectiv, domnii de acolo ne-au spus ca nu avem rezervare si sa luam legatura cu agentia din Romania. Am sunat, dar nu ne-au mai raspuns. Am mers inapoi la hotelul din Albena, ne-am cazat in final, urmand sa vorbim cu domnul (actionarul Genius Travel-n. r.) sa ramanem acolo. Am stat pana ieri si ne-au scos din piscina, sa eliberam camera pentru ca sejurul nu a fost platit. Am vorbit cu o doamna de la agentia din Bulgaria si ne-a spus ca rezervarea este pentru trei nopti si sa platim aproape o mie de euro pentru cat am stat. O sa actionam mai departe in instanta si o sa facem si o plangere penala la politie", a declarat Florentina, o alta clienta a agentiei.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Comentarii (0)

Introduceti comentariul dumneavoastra

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1149 (s) | 43 queries | Mysql time :0.007548 (s)