Cercetatorii au confirmat rolul ardeiului iute in slabire

19 Ianuarie 2015

S-a demonstrat stiintific ca substanta pe care o contine ardeiul iute - capsaicinareduce greutatea corporala prin marirea consumului de energie si diminuarea poftei de mancare. Mai multe studii au atestat efectul real al capsaicinei inarderea grasimilor, deci persoanele care folosesc ardeiul iute in regimul de slabire nu gresesc absolut deloc.

Un studiu efectuat in 2010 de catre cercetatorii de la Centrul pentru Nutritie Umana din cadrul Universitatii din California a demonstrat ca ardeiul iute este un aliat de nadejde in curele de slabire, deoarece principala substanta care da gustul picant ardeiului iute, capsaicina, ajuta la arderea grasimilor din corp, reduce pofta de mancare si accelereaza metabolismul.

Un alt studiu realizat in acelasi an la Universitatea Daegu din Coreea de Sud arata ca ardeiul iute stimuleaza activitatea proteinelor care ajuta la spargerea celulelor de grasime si, in acelasi timp, reduce activitatea enzimelor responsabile de acumularea de grasimi, prevenind dezvoltarea celulelor mature de grasime.

Desi au fost demonstrate calitatile ardeiului iute de ardere a grasimilor, integrarea acestuia in curele de slabire este destul de dificila, din cauza efectului sau iritativ. Solutia vine de la un supliment nutritiv lansat recent in Romania, Chilliburner, care permite valorificarea ardeiului iute in curele de slabire, protejand, in acelasi timp, impotriva arsurilor.

O noua tehnologie patentata de comprimare a capsaicinei in microcapsule invelite intr-un strat protector face ca aceasta substanta activa sa poata fi administrata fara a irita cavitatea bucala sau sistemul digestiv. Pe langa capsaicina din ardeiul iute, Chilliburner contine inca doua substante active ce sustin efectul de pierdere in greutate: extractul de ceai verde, care stimuleaza metabolismul celular, si inulina, fibra care ajuta la formarea florei bacteriene intestinale naturale.

ardeiul iute capsaicina arderea grasimilor chilliburner