News Flash:

Ce a patit un roman care s-a intors dintr-o excursie in Franta la un chiosc RATB din zona Aeroportului Otopeni

11 Iulie 2018
924 Vizualizari | 0 Comentarii
otopeni

Constantin Tapus, din Targu-Jiu, s-a intors in urma cu o saptamana si jumatate dintr-o excursie in Paris. A ajuns pe Aeroportul Otopeni si a mers sa-si cumpere un bilet la un chiosc RATB, dar functionarul i-a raspuns in doi peri si i-a reprosat ca nu si-a luat ochelarii.

Constantin Tapus povesteste toata intamplarea pe care a resimtit-o ca un soc mai ales dupa o perioada petrecuta in Franta:

 „Ma intorceam in data de 30 iun 2018, la orele 20,00 si 10 minute cu avionul KJWS77 de la Paris de la Aeroportul Otopeni. Am coborat in statia de sosiri si m-am dus la chioscul in care se vindeau bilete pentru cursa Otopeni –Gara de Nord, unde am avut un dialog cu functionarul de acolo:  «- Buna seara, va rog sa-mi spuneti cand pleaca autobuzul spre Gara de Nord ? – Uitati-va, ca e un tabel pe geam si scrie acolo! - E intuneric, am o varsta si nu am ochelarii la indemana si nu vad bine !  - Pleaca la ora 21,00 si cand mai plecati la drum sa va luati ochelarii cu dumneavoastra!»“.  Gorjeanul spune ca, intr-o alta tara, functionarul ar fi fost dat afara. El a depus o plangere impotriva acestuia: „Veneam dintr-o tara unde un functionar sau angajat pentru un astfel de comportament era dat afara in secunda doi. Am facut plangere fata de comportamentul acestuia“.    RATB si-a cerut scuze   In urma cu putin timp, targujianul a primit si raspunsul de la RATB, care il anunta ca va lua masuri cu angajatul: „Stimate domnule Tapus,  Ca urmare a mesajului dumneavoastra, inregistrat cu nr. 41180, va transmitem ca regretam cele intamplate si va comunicam ca R.A.T.B. nu tolereaza si nici nu permite comportamentul nepotrivit al angajatilor, acestia fiind sanctionati atunci cand se constata incalcari ale prevederilor Codului Muncii si ale Regulamentului Intern. Fiecare sesizare primita la adresa unui salariat este inscrisa in fisa sa personala si se tine cont de aceasta la evaluarea anuala a angajatului. In vederea evitarii unor situatii similare pe viitor s-a luat masura atentionarii casierului reclamat, insistandu-se pe aspectele vizand comportamentul civilizat, demn si politicos in relatiile cu clientii, iar activitatea sa va fi monitorizata. Facem precizarea ca, pana in prezent, nu s-a inregistrat cu astfel de sesizari. Va rugam sa primiti scuze pentru neplacerea produsa si totodata va multumim pentru ca ne ajutati sa corectam unele deficiente survenite in activitatea noastra!“. 
Adevarul.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1164 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005789 (s)