News Flash:

Atentie! Esti client la RCS&RDS-DIGI, Dolce Romtelecom, Vodafone sau ORANGE? Trebuie sa afli URGENT acest lucru

21 Decembrie 2017
1991 Vizualizari | 0 Comentarii
client

Daca esti client la RCS&RDS-DIGI, Dolce Romtelecom, Vodafone sau ORANGE, atunci trebuie sa afli URGENT urmatorul lucru. Procesul de dezabonare la serviciile de telecomunicatii este unul greoi, incepand cu etapa furnizorului, pana la implementarea cererii clientului, se arata intr-un raport al Consiliului Concurentei.

Intregul proces de dezabonare este unul greoi incepand cu etapa de contactare a furnizorului, in vederea notificarii cu privire la dezabonare, pana la implementarea cererii clientului. (…) Rata mare de concentrare pentru primii trei furnizori evidentiaza caracterul de oligopol al pietelor: 80% la televiziune, 83% la internet fix si 94,5% la telefonie fixa’, se arata in document.

Raportul propune ca, in cazuri ulterioare supuse atentiei autoritatii de concurenta, sa fie luata in considerare posibilitatea examinarii segmentate a serviciilor furnizate de companiile implicate pentru a se evidentia pozitia detinuta de acestea pe fiecare din serviciile unice si tipurile de combinatii de servicii si pentru a identifica posibilitatile reale de alegere ale consumatorilor.

Conform ANCOM, la finalul anului 2016, numarul de utilizatori de servicii multiple a crescut cu jumatate de milion comparativ cu finalul anului 2014, cea mai mare parte a cresterii datorandu-se componentei rezidentiale (persoane fizice).

‘Mai mult decat atat, se poate constata si o preferinta catre sofisticare a utilizatorilor, observandu-se ca evolutia pozitiva este datorata cresterii numarului de utilizatori care folosesc combinatii de cel putin trei servicii.

Spre deosebire de achizitia/vanzarea de servicii unice, achizitia mai multor servicii de la acelasi operator si, respectiv, vanzarea mai multor servicii aceluiasi client genereaza avantaje consumatorilor si furnizorilor de servicii, ceea ce explica preferinta clientilor pentru servicii grupate (individuale multiple/pachet de servicii) si preocuparea furnizorilor de a le promova si pune la dispozitia clientilor’, informeaza Consiliul Concurentei.

In cazul abonatilor, arata institutia, avantajele sunt reprezentate de tarif unic mai mic decat suma tarifelor cumulate de la doi sau mai multi furnizori, alte beneficii/bonusuri, interactiunea cu un singur operator, factura unica.

‘In cazul furnizorilor, avantajele sunt reprezentate de economii de scara si scop, recuperarea accelerata a investitiilor cu infrastructura comuna prin care se presteaza serviciile, venituri mai mari si constante.

Exista si un revers al achizitiei de servicii grupate in cazul consumatorilor, reprezentat de implicatiile negative asupra mobilitatii acestora’, mentioneaza sursa citata.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1324 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005106 (s)