Prima pagina

 Ultima ora

 Actualitate

 Expres

 Magazin

 Economic

 Sport

 National

 International

 Sanatate

 Advertoriale

 Poza zilei

 Bancul zilei

 BZT.ro

 BZC.ro

 BZV.ro

Titlul Zilei

Acum 23 ore
 41    0

Actrita Olga Török devine vocea primariei in relatia cu timisorenii

Actrita Olga T r k

Incepand de luni, 4 iulie, vechea centrala analogica a Primariei Timisoara va intra in pensie si va fi inlocuita de o centrala digitala nou-nouta. Vocea care ii va ajuta pe timisoreni sa obtina informatiile de care au nevoie sau sa intre in legatura cu anumite departamente si directii ii apartine cunoscutei actrite timisorene Olga Török.

Noua centrala digitala este complet automatizata, insa pentru situatii neprevazute timisorenii pot intra in contact si cu un operator uman, care sa ii directioneze catre departamentul care le poate solutiona problema.

Pentru a vizualiza meniul de optiuni de apel accesati urmatorul link: https://contact.primariatm.ro/

„Trecem din era analogica in era digitala intr-un sector important al relatiei cu cetatenii. Cu ajutorul noii tehnologii vrem sa eliminam situatiile in care cetatenii suna la primarie si nimeni nu raspunde, si in acelasi timp ne dorim sa avem o evidenta mai buna a departamentelor unde e nevoie sa schimbam modul de lucru sau sa suplimentam personalul. Nu va fi perfect din prima zi si vom face ajustari constante. Le multumesc tuturor celor care lucreaza constant pentru a imbunatati relatia administratiei noastre cu cetatenii si, totodata, ii multumesc Olgai Török pentru ca s-a implicat voluntar in acest proiect”, a spus primarul Dominic Fritz.

Cateva avantaje ale noii centrale digitale sunt:

1. Un singur numar de contact pentru a intra in legatura cu Primaria: 0256 969. De aici, apelurile sunt redirectionate catre departamentul responsabil de problema cetateanului;

2. Se inregistreaza / contabilizeaza apelurile preluate/nepreluate. Aceasta vizibilitate pe care nu o aveam pana acum ne ajuta sa luam masuri de imbunatatire a comunicarii cu cetatenii;

3. Timisorenii pot lasa mesaje pentru a fi contactati;

4. Centrala poate fi folosita si pentru comunicarea interna, atat telefonic, cat si in scris (chat), permitand inclusiv crearea de grupuri de comunicare pentru rezolvarea unor situatii de urgenta in care sunt implicate mai multe directii/departamente (de exemplu, in cazul unor evenimente meteo severe);

5. Noul sistem permite crearea de rapoarte la intervale regulate pentru a monitoriza traficul si calitatea comunicarii prin servicii de voce cu primaria;

6. Sistemul va identifica automat procedurile defectuoase, ceea ce va permite perfectionarea proceselor de comunicare cu cetatenii. Astfel, sistemul va permite monitorizarea interactiunilor dintre timisoreni si angajatii Primariei Timisoara si imbunatatirea lor, acolo unde acest lucru este necesar.

Valoarea investitiei este de aproximativ 120.000 de lei (TVA inclus).

Citeste si...

Comentarii

+ Adauga Comentariu