News Flash:

Agentia de turism Paravion intra in insolventa si inchide portalul turcesc Bavul.com

7 August 2017
1056 Vizualizari | 0 Comentarii
paravion
Paravion, una din cele mai mari agentii de turism din Romania, a anuntat luni ca va intra in insolventa incepand de marti, 8 august, si urmeaza sa inchida portalul turcesc Bavul.com, motivand decizia prin scaderea dramatica a afacerilor din Turcia, pe fondul problemelor politice si de securitate traversate de aceasta tara in ultimul an.
"Paravion va intra in insolventa. Turistii nu vor fi afectati, toata activitatea companiei se va desfasura pe Paravion.ro”, a declarat luni, pentru News.ro, directorul general al Paravion, Remus Visan.
Paravion.ro se numara printre jucatorii din turismul romanesc cei mai expusi la piata turceasca, afectata in ultimul ande o scadere puternica a numarului de turisti straini, mai ales europeni, pe fondul retoricii anti-occidentale tot mai pronuntate a regimului Erdogan.
”Prima jumatate a anului a confirmat instabilitatea, situatia din Turcia devenind si mai dificila. Deprecierea puternica a lirei turcesti din ultimul trimestru al lui 2016, de peste 30%, s-a tradus printr-un declin al vanzarilor internationale de bilete de avion si al marjei de profit din Turcia in 2017. Astfel, s-a decis inchiderea Bavul si reorganizarea Paravion”, arata un comunicat emis luni de Paravion.
In 2015, Paravion a preluat de la Turkcell portalul de rezervari online Bavul.com, cu un portofoliu de peste 300.000 de utilizatori.
Dupa achizitie, in 2016, Bavul a inregistrat afaceri de 23 de milioane de euro, insa, contextul socio-politic din Turcia si devalorizarea lirei turcesti au afectat dramatic dezvoltarea investitiei si, implicit, business-ul Paravion.
In 2016, pe Paravion au fost efectuate peste 175 milioane de cautari online de bilete de avion, cu o medie de 20.000 de cautari pe ora, iar vanzarile Paravion au depasit 440.000 de bilete avion.
Paravion a raportat anul trecut afaceri totale de aproximativ 78 milioane de euro. Operatiunile din Romania au crescut cu 20% fata de anul precedent, ajungand la circa 55 milioane de euro, iar cele din Turcia s-au ridicat la 23 milioane de euro.
In Romania, 84% din afacerea companiei a fost generata de biletele de avion vandute. Pentru acest an, reprezentantii companiei mizau in luna martie pe o evolutie constanta. News.ro
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1180 (s) | 43 queries | Mysql time :0.007049 (s)