News Flash:

10 sfaturi utile pentru a tine sub control diabetul

8 Septembrie 2018
386 Vizualizari | 0 Comentarii
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8735 RON (0.0000)
USD: 4.0875 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
diabet

Diabetul este o afectiune serioasa si pentru a o putea tine sub control este nevoie de un regim de viata bazat pe reguli clare. 

Iata 10 astfel de reguli pentru a evita complicatiile provocatede diabet:

1. Consuma doua cesti cu fructe si cel mult doua boluri cu legume zi de zi (pentru o persoana care consuma 2000 de calorii).

2. Jumatate din cerealele pe care le consumi trebuie sa fie integrale.

3. Scade numarul grasimilor saturate si al acizilor grasi, trans, prin alegerea carnurilor slabe si a produselor lactate (fara grasimi sau cu putine grasimi).
Pierderea in greutate poate sa scada nivelul glucozei, sa creasca energia si sa diminueze riscul producerii afectiunilor la inima si infarctului. Serveste intre trei si cinci portii de grasimi pe zi. Ca sa ti se para mai usoara situatia intreaba-ti medicul! O portie cu grasimi inseamna o lingurita de ulei de masline sau margarina.

9 lucruri infricosatoare despre diabet pe care fiecare trebuie sa le stie

4. Gateste mancaruri si bauturi cu putin zahar sau indulcitori calorici.

5. Consuma zilnic mai putin de 2,300 mg de sodiu.

6. Limiteaza consumul de alcool.

7. Nu uita de sport! Se recomanda cel putin 30 de minute pe zi pentru adulti si 60 de minute pentru copii.

8. Nu sari peste mese!
Repartizarea meselor de-a lungul zilei 
Saritul peste mese ca de altfel si mancatul excesiv iti pot afecta nivelul zaharului din sange. De vreme ce durerea de pe urma diabetului poate scade pofta de mancare si sa ingreuneze digestia, cateva mese mici pot sa te ajute foarte mult.
In plus, unele medicamente recomandate pentru diabet ajuta foarte mult atunci cand sunt luate impreuna cu gustari sanatoase.

9.Decide asupra acelor gustari si mancauri care se potrivesc stilului tau de viata si nu acelea pe care ti le-ai dori in meniu. 
Nu uita este foarte importanta planificarea meselor. Cum poti face acest lucru si mai usor? Ei bine, decide-te pentru trei mese mici si trei gustari sanatoase de-a lungul fiecarei zile, tocmai pentru a balansa nivelul zaharului din sange.
 

10. Complexul de carbohidrati
De ce sa alegi carbohidrati? Pentru ca acestia sunt digerati lent si nu afecteaza nivelul zaharului din sange asa cum fac indulcitorii. Iti vei simti stomacul plin mult mai repede. Ii vor furniza organismului tau mai multe vitamine, minerale si fibre. 
Majoritatea din mancarurile pe care le servesti trebuie sa contina carbohidrati sanatosi, incluzand cereale integrale, fructe, legume si lapte cu putine grasimi. Mai ai si alte variante percum: paine din cereale integrale, orez brun, fasole, linte si cartofi.


diabetul
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1657 (s) | 33 queries | Mysql time :0.015329 (s)