News Flash:

Timisorenii au  servicii de o calitate mai buna la noul sediu al Directiei Fiscale

21 Iunie 2022
66 Vizualizari | 0 Comentarii
6658c238 f257 4b84 bf6e af1959dcafb4

Incepand de astazi, 20 iunie 2022, Primaria Timisoara pune la dispozitia timisorenilor un sediu modern, civilizat, pentru a lucra cu cetatenii, un spatiu agreabil care dispune de toate resursele necesare furnizarii unor servicii de calitate.

Este o cladire care beneficiaza de toate functiunile moderne, investitia primariei in amenajari si dotari fiind de 6,5 milioane de lei. S-au realizat lucrari de: compartimentare a spatiilor de birouri, instalatii electrice (iluminat, prize si forta, sistem de detectie la incendiu, sistem de antiefractie, supraveghere video si control acces, inclusiv voce/date), instalatii sanitare, instalatii de incalzire/climatizare/ventilare. Suprafata construita este de 648 mp, suprafata desfasurata fiind de 1.296 mp.

 
“Ma bucur ca astazi putem deschide aceasta cladire, care poate sa exemplifice cum Directia Fiscala si Primaria Timisoara vor sa lucreze cu publicul. Este aerisit, ghiseele sunt deschise, oferind conditii de secol XXI atat pentru cetateni, cat si pentru functionari. Acest nou sediu este un exemplu al interactiunii pe care ne-o dorim, de azi inainte, intre administratie si timisoreni“, a declarat primarul Dominic Fritz.

Inceperea activitatii in acest sediu nou este, totodata, un exemplu de buna practica, locatia fiind rezultatul unei colaborari reciproc avantajoase intre administratie si mediul de afaceri, din care au de castigat in primul rand cetatenii orasului.

Directia Fiscala a Municipiului Timisoara este una dintre structurile specializate ale administratiei publice locale, care in permanenta s-a straduit sa vina in intampinarea nevoilor timisorenilor. Iar volumul de lucru este apreciabil, pentru ca Directia fiscala interactioneaza anual cu 207.000 de persoane fizice si 25.000 de persoane juridice.

Prin eforturile de modernizare ale DFMT, Timisoara este, astazi, orasul cu cei mai multi utilizatori ai platformei online: 140.748 de persoane, mai mult de jumatate din totalul de 207.000. Este un prag important, pe calea inceputa in anul 2001, cand Timisoara a fost primul oras din Romania care introducea sistemul de plata online a taxelor si impozitelor, situandu-se in avangarda reformarii structurale a administratiei publice romanesti.

La 1 mai, in acest an, s-au implinit 15 ani de existenta a DFMT, care a parcurs in acest timp un drum lung de la lucrul pe hartie si o incipienta baza de date spre o digitalizare completa. In prezent, cetatenii pot depune online toate tipurile de documente si pot primi, tot online, raspunsurile, intregul proces fiind digitalizat.

Digitalizarea si simplificarea procedurilor vor continua in administratia municipala si in anii urmatori. Primaria Timisoara a obtinut prima finantare europeana pentru digitalizarea serviciilor pentru cetateni. Este o finantare de 4 milioane de lei din fonduri europene nerambursabile pentru realizarea unui portal unic de interactiune a cetatenilor si firmelor cu administratia, dar si pentru digitalizarea arhivelor institutiei. Proiectul ”Simplificarea procesului participativ si decizional in relatia cu cetatenii prin digitalizarea integrata si eficientizarea administratiei publice la nivelul Primariei Municipiului Timisoara” este finantat din Programul Operational Capacitate Administrativa (POCA) 2014-2020.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2022 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1142 (s) | 33 queries | Mysql time :0.036726 (s)