News Flash:

Pozitii incendiare mai putin cunoscute pe care trebuie sa le experimentezi macar o data in viata! Afla detalii

31 Ianuarie 2017
760 Vizualizari | 0 Comentarii
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.9243 RON (0.0000)
USD: 4.1120 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
femeia deasupra
JOYSTICK
MUSCHII LUCRATI
Fesierii, bicepsii femurali, muschii antebratelor
BENEFICIU RECIPROC: Acces total
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Rulari de picioare cu sprijin pe mingea de stabilitate si spatele pe sol
DE CE S-O FACI? Asa vei utiliza in mod eficient abilitatile de coordonare pe care le-ai slefuit la gaming.
CUM? Intinde-te pe o parte, in spatele ei, si trage-i coapsele spre bazinul tau. Ridica-i piciorul de deasupra peste coapsa ta, tragandu-l usor spre inapoi si incepe actiunea. Acum e momentul sa-ti folosesti dexteritatea. Ca sa obtii puncte bonus, combina urmatoarele miscari: atinge-i clitorisul, maseaza-i si saruta-i sanii. Ciupeste-i si sfarcurile ca sa bifezi toate punctele sensibile.
MEDUZA
MUSCHII LUCRATI
Bicepsii, flexorii soldurilor
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Ramat din sezand la helcometru
DE CE S-O FACI? Veti obtine profunzime extrema si o „apropiere“ satisfacatoare.
CUM? Ingenuncheaza in timp ce ea se ghemuieste in poala ta. Imbratisati-va si miscati-va ca niste meduze. Acest unghi permite o penetrare uluitor de adanca. Iar prin „apropiere“ ne referim la sanii ei care se vor freca de pieptul tau.
ABSORBANTUL DE SOCURI
MUSCHII LUCRATI
Abdominalii, flexorii soldurilor
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Ridicarile de picioare
DE CE S-O FACI? Daca drumul spre punctul ei G a fost anevoios, aceasta pozitia iti va fi de ajutor.
CUM? Ea se asaza pe spate, cu genunchii trasi spre sani. Tu ingenunchezi in fata ei, astfel incat talpile ei sa se sprijine pe pieptul tau, si o penetrezi. Impinge-ti corpul spre inainte, opreste-te in soldurile ei, apoi indeparteaza-te.
USB-UL
MUSCHII LUCRATI
Muschii din zona mediana, bicepsii femurali
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Genuflexiunile cu palmele la ceafa
DE CE S-O FACI? Stimuleaza-i terminatiile nervoase din vagin si te vei bucura de rezultate rapide.
CUM? E mai dificil sa te conectezi, dar e mai bine pentru toata lumea: ea ingenuncheaza in patru labe in timp ce tu stai in spatele ei, cu fesele lipite de ale ei. Acum apleaca-te spre inainte pana cand poti s-o penetrezi. Pentru ca nu e usor sa stai in pozitia asta, recompensa ta e ca poti admira niste parti care par a fi descarcate direct de pe un site porno, in timp ce ai acces direct catre punctul ei G.
FEMEIA-PAIANJEN
MUSCHII LUCRATI
Gambele, fesierii
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Ridicari pe varfuri
DE CE S-O FACI? Conditia fizica conteaza mai putin.
CUM? Ea sta cu fata la un perete si ridica un picior, pe care il sprijina de zid. Si bratele ei ar trebui sa se sprijine pe perete, in stilul Omului-Paianjen al anilor ’70. Te apropii de ea pe la spate si o penetrezi. Atinge-i clitorisul ca sa te asiguri ca va rezulta si un alt tip de „escalada“.
MISCAREA TOBLERONE
MUSCHII LUCRATI
Bicepsii femurali, cvadricepsii, fesierii
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Fandari izometrice
DE CE S-O FACI? Relaxeaza-te si lasa totul pe seama ei.
CUM? Intinde-te pe spate cu un picior flexat. Roag-o sa te incalece, dar cu spatele la tine. Se sprijina de genunchiul tau, apoi coboara in timp ce o penetrezi.
POZITIA Y
MUSCHII LUCRATI
Muschii din zona mediana, bicepsii femurali
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Podul
DE CE S-O FACI? Picioarele tale vor fi solicitate la maximum.
CUM? Culca-te pe spate, cu fundul pe marginea patului si genunchii flexati. Departeaza picioarele astfel incat corpul tau sa formeze litera Y. Ea sta deasupra, cu spatele la tine si coboara lent pana o penetrezi. In timp ce se lasa putin cate putin, misc-o inainte si inapoi cu mainile. Stai pe varfuri ca ea sa-ti atinga testiculele.
BUCATARUL DE SUSHI
MUSCHII LUCRATI
Umerii, muschii abdominali
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Abdomene cu ridicarea simultana a bratelor si a picioarelor
DE CE S-O FACI? Pentru satisfactie garantata.
CUM? Ea sta culcata pe spate, cu fundul pe marginea patului. Stai cu picioarele pe podea, in fata ei, asaza-i gleznele pe umerii tai si penetreaz-o. Apoi, impinge-i usor gleznele spre fata. Du-i ambii genunchi spre stanga ori spre dreapta, pentru a stimula un alt punct.
BANDA ADEZIVA
MUSCHII LUCRATI
Tricepsii, muschii abdominali
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Flotari la paralele
DE CE S-O FACI? Miscarea are numele asta pentru ca e cel mai sigur mod prin care poti fi „strans“ bine.
CUM? Ea se culca pe spate si isi ridica picioarele, unul peste celalalt. Ingenuncheaza in fata ei si penetreaz-o. Du-te usor in spate, lasandu-ti greutatea corpului in maini; coatele sunt usor flexate. Misca-ti corpul inainte si inapoi, dar fa-o intr-un ritm lent.
MAESTRUL ABDOMENELOR
MUSCHII LUCRATI
Bicepsii, antebratele, muschii abdominali
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Abdomenele clasice
DE CE S-O FACI? Este un antrenament pentru muschii din zona mediana mai bun decat oricare altul – pentru amandoi.
CUM? Stati fata in fata. Ea sare si isi pune picioarele in jurul taliei tale, ca s-o poti penetra. Prinde-i fesele si cere-i sa se lase pe spate la un unghi de 90 de grade fata de tine, inainte sa se ridice inapoi ca sa te sarute. Ea repeta miscarea, in timp ce tu o tii in brate. Gaseste unghiul preferat de penetrare si incheie sesiunea in acea pozitie.
MISCAREA WWW
MUSCHII LUCRATI
Cvadricepsii, bicepsii femurali, muschii din zona mediana
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Genuflexiuni cu bara pe umeri
DE CE S-O FACI? Pentru orgasme simultane.
CUM? Ea sta pe marginea patului, cu picioarele ridicate la 90 de grade, tinandu-si gleznele. Stai in fata ei, cu genunchii flexati, si prinde-i ceafa cu palmele, ca sa n-o lasi sa cada pe spate. Sa inceapa distractia!
PLACA DE BAZA
MUSCHII LUCRATI
Muschii din zona mediana, umerii
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Rulari cu bara pentru abdomen
DE CE S-O FACI? Exista o multime de puncte de contact, iar asta inseamna ca ea va experimenta senzatii orgasmice in intreaga zona pelviana.
CUM? Incepeti cu pozitia misionarului, apoi ridica-ti corpul, astfel incat baza penisului sa-i apese ferm pe clitoris. Acum ea isi impinge bazinul in sus si isi incolaceste picioarele in jurul coapselor tale, strangandu-le pana cand atinge orgasmul. Considera ca acesta este un tratament special, doar pentru ea.
CALARETUL DEGAJAT
MUSCHII LUCRATI
Muschii din zona mediana, cvadricepsi
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Genuflexiuni pe Bosu
DE CE S-O FACI? Aceasta pozitie iti ofera o modalitate mai intensa prin care s-o incaleci.
CUM? Incepeti cu pozitia misionarului. Apoi, ea isi apropie picioarele (si le mentine astfel pana la sfarsit) in timp ce tu te apleci. Du-ti picioarele pe langa ea, miscandu-te usor. Acest unghi iti garanteaza ca ii vei atinge clitorisul, iar presiunea va fi mai intensa ca niciodata.

CAPCANA FERMIERULUI
MUSCHII LUCRATI
Tricepsii, marele dorsal, partea inferioara a spatelui
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Indreptarile cu haltera
DE CE S-O FACI? Depuneti putin efort si amandoi veti scapa de tensiunea acumulata peste zi.
CUM? Stai cu spatele la un perete. Roag-o sa urce pe tine si apuca-i fundul in timp ce „ingenuncheaza“ pe perete. Las-o usor pe spate ca sa-si aseze palmele pe podea. Va aprecia intensitatea cu care se misca sangele spre capul ei, iar tu te vei bucura de masculinitatea pe care ti-o da pozitia in care stai.
GPS-UL
MUSCHII LUCRATI
Muschii din zona mediana, fesierii
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Balansari cu kettlebellul
DE CE S-O FACI? Miscarea te ajuta sa localizezi punctul G „mergand“ drept inainte.
CUM? Indiferent ca ai sau nu nevoie sa fii indrumat, merita sa incerci. Asaz-o pe o masa si priveste-o in ochi; bratele tale ii cuprind partea inferioara a spatelui. Mainile ei se sprijina pe umerii tai, ea isi ridica picioarele si le sprijina, de asemenea, pe umerii tai. Nu-ti recomandam s-o faci pe amuzantul din pozitia asta.
POZITIA DOGGY-STYLE DIN ASEZAT
MUSCHII LUCRATI
Fesierii, flexorii soldurilor, abdominalii
ECHIVALENTUL EXERCITIULUI DE LA SALA
Abdomene cu ridicari de picioare
DE CE S-O FACI? Miscarea aminteste de yoga, doar ca-i mult mai distractiva; vei beneficia de excitatie suplimentara.
CUM? Incepe in pozitia doggy-style, apoi lasa-ti soldurile in spate pana cand ingenunchezi cu fundul pe calcaiele tale. Ea ar trebui sa-ti stea in poala, atingandu-ti testiculele cu talpile. Acum misca-te fericit si obtine orgasmul. 

joystick muschii lucrati meduza usb-ul femeia-paianjen pozitia y
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

Sponsorizat
Sponsorizat
Sponsorizat
Sponsorizat
Adauga anunt gratuit

© 2021 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1368 (s) | 22 queries | Mysql time :0.024846 (s)