News Flash:

INCREDIBIL! Surpriza de care au parte soferii care circula pe autostrada Arad - Timisoara

7 Ianuarie 2015
1426 Vizualizari | 0 Comentarii
Constructorul care s-a ocupat de lucrarile de realizare a autostrazii dintre Arad si Timisoara va avea din nou batai de cap. Asfaltul asternut are din nou, pe unele portiuni, gauri si va trebui reparat pe banii proprii, lucrarea fiind in garantie. Asfaltul de proasta calitate, care permite aparitia de infiltratii, temperaturile scazute, poate chiar si utilizarea a prea mult material antiderapant au contribuit la aceste probleme.
Prima autostrada data in folosinta in aceasta parte a Romaniei pare sa aiba si cele mai multe probleme cu suprafata de rulare. Din nou asfaltul s-a gaurit! La doar cateva luni de la ultima carpire, se pare ca acolo sunt din nou probleme. Vremea din ultima perioada ar fi afectat din nou asfaltul.
„Norocul este ca deocamdata gropile nu sunt destul de mari. Daca se aduna acolo si ingheata peste noapte e si mai rau, poti derapa daca nu esti atent. Singurul meu sfat este sa se circule cu multa atentie si neaparat cu viteza mai mica. La viteza aia, de autostrada, vezi destul de tarziu groapa”, am aflat de la Gabriel Todean, un sofer care a efectuat un drum spre Arad si inapoi zilele trecute.
Mai multi soferi care au trecut in ultimele zile pe acest drum atentioneaza asupra aparitiei gropilor. Situatia a fost confirmata de mai multi soferi. „Arad - Timisoara e deja plina de gropi facute de la sarea turnata in exces. Pur si simplu e plin de gauri de adancimea stratului de uzura cu o raza de maxim 10-15 cm”, spune unul dintre utilizatorii forumului peundemerg.ro.
Din fericire, autostrada e inca in perioada de garantie, contractul de predare a lucrarii fiind semnat in vara anului 2013, deci reparatiile se vor face pe cheltuiala constructorului. Nu este pentru prima data cand asemenea operatiuni au loc. Ultima dintre acestea a avut loc chiar in luna octombrie a anului trecut. Constructorul autostrazii a tot intervenit si a carpit ce se strica, dar reparatiile nu au tinut. La fel a fost si in toamna, cand pe sensul de mers spre Arad, soferii au descoperit aproximativ zece kilometri de capcane. Pe suprafata de rulare crapata, firma angajata sa remedieze problemele a facut decupaje in asfalt pentru a le umple cu petice asfaltice. Drumul a fost presarat cu capcane din plin, mai ales pe prima banda de circulatie, scrie tion.ro. Semnalizarile au lipsit cu desavarsire, din loc in loc au aparut patratele de aproximativ 30 pe 30 de centimetri si destul de adanci. Cei care nu le observau cu multi metri inainte riscau sa intre direct in ele. Va reamintim si de problemele aparute la rosturile de dilatatie a mai multor pasaje de pe aceasta autostrada, de suprafata de rulare „lasata” tot la aceste pasaje dar si de pericolul aparut odata cu alunecarile de teren ce au afectat siguranta pasajului unde are loc subtraversarea dinspre Giarmata spre Pischia, pe drumul judetean, acolo unde este singurul nod de intrare pe autostrada dinspre Timisoara.
De la reprezentantul unei companii in domeniul constructiilor am aflat ca asemenea distrugeri ale asfaltului apar atunci cand materialul folosit este de proasta calitate. Apa se infiltreaza, iar la inghet se „umfla” si produce crapaturi care, odata traversate de masini, produc aparitia gropilor. Solutia rapida in aceasta perioada ar putea fi mixtura asfaltica la rece, una „de avarie”, dar care poate temporar sa rezolve problema gropilor cu dimensiuni mai mici.

constructorul timisoara autostrada gabriel todean
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1303 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005406 (s)