
Primăria Timișoara intenționează să recupereze datoriile pe care contribuabilii le au față de municipalitate. În acest sens, Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara propune introducerea unor facilități fiscale pentru cei care își vor achita datoriile către bugetul local până la sfârșitul lunii noiembrie, având în vedere obligațiile înregistrate la data de 31 august 2024. Astfel, dobânzile și penalitățile vor fi anulate, cu condiția ca obligațiile fiscale principale să fie achitate până la 25 noiembrie 2024.
Proiectul va fi supus votului în cadrul ședinței Consiliului Local Timișoara de astăzi. Cadru legal este asigurat prin Ordonanța de Urgență 107/2024, care vine în sprijinul contribuabililor cu dificultăți financiare. În prezent, Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara înregistrează obligații fiscale restante în valoare totală de 208.417.840 lei. Datoriile contribuabililor persoane juridice se ridică la 111.910.400 lei, în timp ce persoanele fizice au restanțe de 96.507.440 lei. La aceste sume se adaugă majorări de întârziere, care totalizează 56.232.188 lei, dintre care 24.766.063 lei provin de la persoane juridice, iar 31.466.125 lei de la persoane fizice.
Cetățenii și companiile vor putea depune cererile pentru anularea accesoriilor fiscale până la 25 noiembrie 2024, cu condiția ca proiectul să fie aprobat de Consiliul Local. Cererile pot fi trimise fie la registratura online a Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara, la adresa office•dfmt.ro, fie la registratura de la sediul acesteia, situat pe strada A. Demetriade nr. 1.
”Măsura va facilita încasările la bugetul local, permițând o recuperare mai rapidă și eficientă a obligațiilor fiscale”, transmite Primăria.
© 2025 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1338 (s) | 32 queries | Mysql time :0.004493 (s)
Comentarii (0)