Descoperire facuta din greseala de oamenii de stiinta din Suedia: Laptele matern omoara tumorile canceroase!

17 Iunie 2018
lapte matern

Laptele matern contine o substanta numita Hamlet care poate omori celulele canceroase. Substanta ajunge in celulele bolnave fara a afecta celulele bune, ceea ce inseamna ca noul tratament nu mai are efectele adverse ale chimioterapiei. Pacientii care sufera de cancer,  tratati deja cu Hamlet, incep sa produca anticorpi intr-un interval de cateva zile

Laptele matern este folosit pentru a lupta impotriva cancerului dupa ce oamenii de stiinta din Suedia au descoperit din greseala ca acesta contine o substanta care ucide celulele canceroase.
Cancer de vezica, cervical, de colon
Studii facute pe pacienti diagnosticati cu cancer la vezica au deja rezultate promitatoare iar cercetatorii sunt de parere ca acea componenta din laptele matern – poreclita Hamlet – va ajuta de asemenea si persoane care sufera de cancer cervical sau de colon.

O alta parte extrem de benefica este ca noul tratament nu afecteaza celulele sanatoase, ceea ce inseamna ca nu are efectele adverse ale chimioterapiei.
Omoara celule canceroase fara a le afecta pe cele bune
Profesor Catharina Svanborg, cea care a facut descoperirea initiala, a declarat ca „este ceva magic in capacitatea componentei pe care am numit-o Hamlet de a tinti celulele canceroase si de a le ucide”. Ea a mai explicat ca laptele matern contine o proteina numita alpha-lactalbumin, care este transformata in agent care lupta impotriva cancerului.
Profesor Svanborg, imunolog la Lund University din Suedia, a facut descoperirea din intamplare cand facea studii legate de antibiotice. „Cautam noi agenti antimicrobieni iar laptele matern este o sursa foarte buna in acest sens. In timpul unui experiment am avut nevoie de celule umane si bacterii si am ales celulele canceroase. Spre surprinderea noastra, cand am adaugat componenta din laptele matern, tumorile canceroase au murit”.

preluat de pe totuldespremame