News Flash:

SCANDALOS! Incep sa apara gaurile in autostrada Arad - Nadlac. Doar jumatate de an a trecut de la inaugurare

14 Ianuarie 2016
1404 Vizualizari | 1 Comentarii
groapa autopstrada
Nu a trecut decat jumatate de an de la marea inaugurare a autostrazii Nadlac-Arad, un eveniment fastuos la care au participat conducerile Romaniei si Ungariei, ca soseaua a cedat deja. O gramada de gropi au aparut pe partea carosabila, iar circulatia pe autostrada a devenit un sport extrem, care poate duce la adevarate tragedii. Pe sensul de mers Nadlac-Arad, in special intre kilometrii 585 si 586, soseaua este degradata, potrivit Mediafax. Pe fir au intrat si politistii de la Biroul Politie Autostrazi Vest, care au trimis o sesizare catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR). La randul lor, cei din CNADNR au anuntat constructorul despre problemele aparute pe autostrada, asa ca se asteapta ca muncitorii sa intre pe sosea pentru a acoperi gropile. Deocamdata, avem garantie pe lucrare, asa ca reparatiile vor fi facute cu titlu gratuit. Problema este ca, cel mai probabil, firma constructoare nu va interveni decat prin primavara, cand vremea va permite asternerea unui nou strat de asfalt, scrie tion.ro.
Autostrada Nadlac-Arad poate fi subiect de carte in care concluzia sa fie „asa nu”. In anul 2011, lucrarea a fost impartita in doua bucati, iar primele licitatii au fost castigate de Romstrade pentru lotul I, respectiv Nadlac-Pecica, si de Alpine pentru lotul II, adica Pecica-Arad. Insa contractul cu Romstrade a fost reziliat in 2012, deoarece constructorul nu a respectat termenele de executie, dar a si folosit banii destinati autostrazii cu alt scop, in acest sens existand un proces in derulare, inculpat fiind Nelu Iordache, administratorul societatii. Pe celalalt lot lucrurile pareau ca merg spre bine, austriecii de la Alpine facandu-si treaba, lucrarea fiind in grafic. Doar ca firma mama din Austria a intrat in faliment, tragand dupa ea si filiala din Romania. Santierul autostrazii a fost abandonat de muncitori, iar lucrarile deja realizate au inceput sa se degradeze. Intre timp, CNADNR a organizat doua noi licitatii, ambele adjudecate de asocierea Astaldi-Max Boegl. Constructorii au finalizat lucrarea, autostrada a fost data circulatiei inca din decembrie 2014, dar se pare ca soseaua nu indeplineste normele de calitate.
Ca si pe Arad-Timisoara
Ca atare, cel mai probabil, vom retrai istoria de pe autostrada Arad-Timisoara care a fost reparata de nenumarate ori, pana cand a iesit din garantie.

autostrazii nadlac-arad autostrada nadlac-arad
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Introduceti comentariul dumneavoastra

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1123 (s) | 32 queries | Mysql time :0.005151 (s)